Silly season

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
basse7

Inlägg av basse7 »

nån som vet nån länk där man kan se dom som inte har nåt lag?
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

basse7

Inlägg av basse7 »

det va ju synd
Marko
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Marko »

basse7 skrev:nån som vet nån länk där man kan se dom som inte har nåt lag?
Detta kanse inte är det du söker men här kan man se alla övergångar i Europa, och europer i Nordamerika.

http://www.eurohockey.net/
basse7

Inlägg av basse7 »

anders eriksson och fredrik svensson är kontraktlösa vad jag har hört!!
slå till!!!!
basse7

Inlägg av basse7 »

6 timmar på oss att värva nu!!!!
kom igeeeeeeeeeeen!
Brollan

Inlägg av Brollan »

Visst kan man önska sig nyförvärv hit och dit, men den bistra sanningen är att DIF,s ekonomi inte tillåter några spektakulära nyförvärv.
basse7

Inlägg av basse7 »

nee men dom sa ju att dom skulle värva!
men men vi får väl hoppas att dom hittar nåt innan det stänger!
Brollan

Inlägg av Brollan »

Vem har sagt att dom skulle värva? Nej jag tror inte det blir några nya under detta transferfönster.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

jag tycker brynäs är inne på rätt spår...varför försöka hitta en spektakulär dyr slapp spelare som bara vill tjäna pengar...leta i allsvenskan efter unga hungriga oslipade diamanter som är i början av sin karriär...

....fast en stabil etablerad back skulle ju iof vara gött;]..
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

Brollan skrev:Vem har sagt att dom skulle värva? Nej jag tror inte det blir några nya under detta transferfönster.
"Värvningen av Antti-Pekka Lamberg innebär inte att dörren har stängts för fler nyförvärv.
– Antti-Pekka Lamberg värvades framför allt för att bredda truppen. Vi letar fortfarande efter backar som kan tillföra mer spets till vår backbesättning, säger Djurgården Hockeys klubbdirektör Tommy Engström."

Jag vet inte hur du tolkar det men som jag tolkar det så menas det att de vill värva fler spelare.

Men ju längre tiden gå desto mer tappar jag förtroendet för ledningen. De få sakerna de lovar kan de inte ens hålla...
Brollan

Inlägg av Brollan »

Självklart söker ledningen efter nyförvärv men att det kommer någon mer under detta transferfönster som stänger i kväll kl 24.00 tror jag inte på.

Jag anser att det inte är någon panik att få in nya spelare med tanke på den stigande formkurvan. Ha is i magen och få bra spelare till bra pris är ett måste när plånboken är tunn.
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

Brollan skrev:Självklart söker ledningen efter nyförvärv men att det kommer någon mer under detta transferfönster som stänger i kväll kl 24.00 tror jag inte på.

Jag anser att det inte är någon panik att få in nya spelare med tanke på den stigande formkurvan. Ha is i magen och få bra spelare till bra pris är ett måste när plånboken är tunn.
Hehe, att ha is i magen när marknaden bara blir mindre och mindre och som leder till högre priser gör att jag inte har fullt förtroende för ledningen just nu. :)
Men en spelare i Lintner klass, eller Boumedienne klass skulle ändra min åsikt direkt! :D
Marko

Inlägg av Marko »

Det kommer nog ingen mer detta "fönster" men nästa så kan det nog dyka upp en del på artist skatt.
Användarvisningsbild
lund3

Inlägg av lund3 »

Jodå. Är helt övertygad om att två klassbackar är klara. Webbmaster har fått helgledigt. Därav ingen nyhet utlagt om detta.
Skriv svar