jag tycker brynäs är inne på rätt spår...varför försöka hitta en spektakulär dyr slapp spelare som bara vill tjäna pengar...leta i allsvenskan efter unga hungriga oslipade diamanter som är i början av sin karriär...
....fast en stabil etablerad back skulle ju iof vara gött;]..
Brollan skrev:Vem har sagt att dom skulle värva? Nej jag tror inte det blir några nya under detta transferfönster.
"Värvningen av Antti-Pekka Lamberg innebär inte att dörren har stängts för fler nyförvärv.
– Antti-Pekka Lamberg värvades framför allt för att bredda truppen. Vi letar fortfarande efter backar som kan tillföra mer spets till vår backbesättning, säger Djurgården Hockeys klubbdirektör Tommy Engström."
Jag vet inte hur du tolkar det men som jag tolkar det så menas det att de vill värva fler spelare.
Men ju längre tiden gå desto mer tappar jag förtroendet för ledningen. De få sakerna de lovar kan de inte ens hålla...
Självklart söker ledningen efter nyförvärv men att det kommer någon mer under detta transferfönster som stänger i kväll kl 24.00 tror jag inte på.
Jag anser att det inte är någon panik att få in nya spelare med tanke på den stigande formkurvan. Ha is i magen och få bra spelare till bra pris är ett måste när plånboken är tunn.
Brollan skrev:Självklart söker ledningen efter nyförvärv men att det kommer någon mer under detta transferfönster som stänger i kväll kl 24.00 tror jag inte på.
Jag anser att det inte är någon panik att få in nya spelare med tanke på den stigande formkurvan. Ha is i magen och få bra spelare till bra pris är ett måste när plånboken är tunn.
Hehe, att ha is i magen när marknaden bara blir mindre och mindre och som leder till högre priser gör att jag inte har fullt förtroende för ledningen just nu.
Men en spelare i Lintner klass, eller Boumedienne klass skulle ändra min åsikt direkt!