SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Örebro 16/2-2019
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Örebro 16/2-2019
Orkar inte ens kommentera skiten snart. Så sjukt tama avslut framåt och öppna spjäll bakåt.
Senast redigerad av daaviid den 2019-02-16 18:44:26, redigerad totalt 1 gånger.
Vi har ju dock kört över dem hyggligt i tidigare matcher. Men spelar vi i Örebros tempo så är de bättre än oss.EspenK skrev:Örebro spelar khk hockey. Disciplinerat i egen zon och styrspel. Det har vi haft svårt med tidigare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Bra första 5, bra PP.
#37 är direkt obra
Känns märkligt att säga det, men Örebro är starkare, smartare och skickligare än oss.
Idag försöker vi, men förmår inte
Nuvarande DIF-uppställning kommer rasa som en måsbajs i tabellen, det kanske räcker till Play In, vinner BIF så är det 6p ner, spännande
#37 är direkt obra
Känns märkligt att säga det, men Örebro är starkare, smartare och skickligare än oss.
Idag försöker vi, men förmår inte
Nuvarande DIF-uppställning kommer rasa som en måsbajs i tabellen, det kanske räcker till Play In, vinner BIF så är det 6p ner, spännande
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Robban börjar låta som en förvirrad 12åring
Det var otroligt mycket ångest över videon från omklädningsrummet. Jag gillar inte alls det jag såg.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Beredd att instämmaEspenK skrev:Örebro spelar khk hockey. Disciplinerat i egen zon och styrspel. Det har vi haft svårt med tidigare.
Så det ser ut när ingen tror på det man gör och då det inte finns några hänförare som kan visa vägen.crike1 skrev:Det var otroligt mycket ångest över videon från omklädningsrummet. Jag gillar inte alls det jag såg.
Det ser ut som vi är en match ifrån att åka ur SHL om man ser till stämningen.
Det såg exakt likadant ut i Frölundas omklädningsrum och då ledde de med 6-0.crike1 skrev:Det var otroligt mycket ångest över videon från omklädningsrummet. Jag gillar inte alls det jag såg.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Säsongskort: Ja
Höj buropen nu. Undermåligt och ovärdigt.
25/4-2025
Äh, vem behöver JJ i powerplay, Musse hade bra PP varianter denna säsongen var det va? Inte alls typ 99% JJ's förtjänst PP är OK iår?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Men ta timeout NU, inte när det är 1:02 kvar på matchen
JJ lirade ju igår fram till att han blev skadad och det var dasslock då också.captcash skrev:Äh, vem behöver JJ i powerplay, Musse hade bra PP varianter denna säsongen var det va? Inte alls typ 99% JJ's förtjänst PP är OK iår?![]()
Kul att vi har flera år till med det PP:et som misslyckats totalt i alla andra säsonger med Musse vid rodret att njuta av. Men det spelar väl ingen roll, nepotism slår resultat. Vi har ju sett även i år hur PP:et har stendött så fort Josefson försvunnit.captcash skrev:Äh, vem behöver JJ i powerplay, Musse hade bra PP varianter denna säsongen var det va? Inte alls typ 99% JJ's förtjänst PP är OK iår?![]()
Visst vi har skador på Ante, Jj, Dick, gooter och Possler.
Men övriga då? Ska de inte kunna slå en pass på tre meter eller träffa mål mitt i slottet.
Men övriga då? Ska de inte kunna slå en pass på tre meter eller träffa mål mitt i slottet.
Nu kan han ju inte garantera mål i varenda PP dock, eller hur? Men det går inte att snacka bort att han betyder fan allt för vårt PP i år.Praetori skrev:JJ lirade ju igår fram till att han blev skadad och det var dasslock då också.captcash skrev:Äh, vem behöver JJ i powerplay, Musse hade bra PP varianter denna säsongen var det va? Inte alls typ 99% JJ's förtjänst PP är OK iår?![]()
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).