Back-to-back möte med Örebro! Biljetter till hemmamatchen på lördag kan ni köpa här:

Jo, gör det, som varnande exempel...och gör fan inte om det imorgon, då tappar jag det lilla hopp som finns kvar.minalman skrev:Titta aldrig bakåt. Full fart framåt.
Imorgon 14:55, Svenska Korpen....förlåt Cupen.förevigtdjurgården skrev:När börjar fopollen?
Bakfylla är över på eftermiddagen, DIF-Hockey-ångest hänger i mellan September-April, jag vet iaf hur känner i den fråganBIX skrev:Vad är värst episk bakfylla eller episk hockeyånest ?
Vettigt att peta vår bästa back för han gjorde nåt misstag. Han ska såklart fortsätta spela mest av backarna.BOMBOM BOUCHARD skrev:Förväntar mig att Hultström är på läktaren, eller som bäst 8:e back.
Utan Josef och Ante är vi ett mittenlag.
Ett taggat Örebro har stora chanser att vinna ikväll.
Nästan så att DIF borde betala ut ersättning för sveda å värk samt psykisk ohälsa under den perioden på åretLee Harvey Oswald skrev:Bakfylla är över på eftermiddagen, DIF-Hockey-ångest hänger i mellan September-April, jag vet iaf hur känner i den fråganBIX skrev:Vad är värst episk bakfylla eller episk hockeyånest ?
Nåt misstag. Han gjorde flertal misstag och var helt under isen. Många av misstagen blev det baklängesmål på. Fortsatte kladda med pucken trots det.mb81 skrev:Vettigt att peta vår bästa back för han gjorde nåt misstag. Han ska såklart fortsätta spela mest av backarna.BOMBOM BOUCHARD skrev:Förväntar mig att Hultström är på läktaren, eller som bäst 8:e back.
Utan Josef och Ante är vi ett mittenlag.
Ett taggat Örebro har stora chanser att vinna ikväll.