Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Mattias_87 »

sunne skrev:Enligt sportlovin.se är Dick klar för spel mot Växjö. Kan man lite på det?
Även enligt Tomas Ros så ska Dick spela imorgon.

Edit: Nu ska han även enligt Robban spela imorgon.
Avskaffa tre mot tre.
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Manijock »

Kors i taket, vi får tillbaka en spelare? Då utgår jag ifrån att någon annan skadat sig. Antingen Lilja eller Jonte!
AlltidoavsettDIF

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Manijock skrev:Kors i taket, vi får tillbaka en spelare? Då utgår jag ifrån att någon annan skadat sig. Antingen Lilja eller Jonte!
Snygg jinx, hörde att Urbom klev av träningen haltandes.
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

AlltidoavsettDIF skrev:
Manijock skrev:Kors i taket, vi får tillbaka en spelare? Då utgår jag ifrån att någon annan skadat sig. Antingen Lilja eller Jonte!
Stukat foten eller liknande läste jag någonstans. Måste vara den där CHL turneringens fel.
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Helt sjukt hur mycket skador man kan dras med... orkar fan inte mer.
25/4-2025
Grabben från Söder

Inlägg av Grabben från Söder »

MarcusDaze skrev:
AlltidoavsettDIF skrev:
Stukat foten eller liknande läste jag någonstans. Måste vara den där CHL turneringens fel.
Hahahahah
BIX

Inlägg av BIX »

Nogon som har något ang Josefsson ?
Puckey

Inlägg av Puckey »

BIX skrev:Nogon som har något ang Josefsson ?
Vi är många som väntar på lite kul nyheter :wink:
Användarvisningsbild
Mattebo

Inlägg av Mattebo »

Dubbelpost
Senast redigerad av Mattebo den 2018-11-30 12:46:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Mattebo

Inlägg av Mattebo »

Wirtanen är skadad och spelar inte imorgon. Skadorna på centersidan den här säsongen känns som en parodi. Lundin in i första...

Länk: https://hockeynews.se/articles/5478/

JJ borta upp till tre veckor till, Wirtanen har en lätt skada och kanske tillbaka på torsdag. Men ändå, förlängning av Lundin eller värvning av ytterligare en center kanske är på plats...

Ante, Ågren, JJ, Wirtanen, Urbom, Bernhardt och kanske även Bobbo borta. Ett halvt lag nästan...
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

Herregud....
Avskaffa tre mot tre.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Mattebo skrev:Wirtanen är skadad och spelar inte imorgon. Skadorna på centersidan den här säsongen känns som en parodi. Lundin in i första...

JJ borta upp till tre veckor till, Wirtanen har en lätt skada och kanske tillbaka på torsdag. Men ändå, förlängning av Lundin eller värvning av ytterligare en center kanske är på plats...

Ante, Ågren, JJ, Wirtanen, Urbom, Bernhardt och kanske även Bobbo borta. Ett halvt lag nästan...
Jag lovar att man kommer ändra tid på Josef igen. Den känslan hade man redan från början och med den här artikeln så blev man ännu säkrare. Han spelar inte förrän efter juluppehållet, garanterat.

Grewe har verkligen inte gjort bort sig och Björnfot imponerade senast. Så där är jag inte orolig. Men Lundin in i första. Det är en väldigt stor roll han får ta på sig.

Låt Holtz spela för bövelen.
mb81

Inlägg av mb81 »

ciirree skrev:
Mattebo skrev:Wirtanen är skadad och spelar inte imorgon. Skadorna på centersidan den här säsongen känns som en parodi. Lundin in i första...

Jag lovar att man kommer ändra tid på Josef igen. Den känslan hade man redan från början och med den här artikeln så blev man ännu säkrare. Han spelar inte förrän efter juluppehållet, garanterat.

Grewe har verkligen inte gjort bort sig och Björnfot imponerade senast. Så där är jag inte orolig. Men Lundin in i första. Det är en väldigt stor roll han får ta på sig.

Låt Holtz spela för bövelen.

De sa ju att han skulle vara tillbaka efter"juluppehållet" eller vad du nu kallar det uppehållet för som är mellan 8-19 december. Det är väl svårt att beräkna exakt tid men man verkar ju tro tre veckor men kan bli lite längre. Borde väl inte vara någon evighet iaf.
Det positiva är att han får en vila från spel och kan vara fräschare framåt våren.
Men skulle vara skönt om han kunde vara tillbaka till jul iaf.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Helt seriöst, förläng med Lundin säsongen ut OCH värva in minst två nya centrar. Då kanske vi klarar ett par ordinarie varje match. Jävla parodi alltsammans. Börjar snart tro att det inte bara är otur att vi är ensamma med det här helvetet. Ligger vår ribba till spel avsevärt mycket lägre än övriga?

"Bättre med pigga spelare till våren. Då jävlar!". Ni tror inte att det är nya skador då?
Morwiin

Inlägg av Morwiin »

Lundin in i första kedjan .... Det är inte april ! Vilket skämt att ha en HA center i 1a kedjan...bättre o sätta in bergfors så han kanske vaknar. Tid o ta upp holtz oxå för snart har vi ingen som kan göra poäng.
Skriv svar