JJ borta upp till tre veckor till, Wirtanen har en lätt skada och kanske tillbaka på torsdag. Men ändå, förlängning av Lundin eller värvning av ytterligare en center kanske är på plats...
Ante, Ågren, JJ, Wirtanen, Urbom, Bernhardt och kanske även Bobbo borta. Ett halvt lag nästan...
JJ borta upp till tre veckor till, Wirtanen har en lätt skada och kanske tillbaka på torsdag. Men ändå, förlängning av Lundin eller värvning av ytterligare en center kanske är på plats...
Ante, Ågren, JJ, Wirtanen, Urbom, Bernhardt och kanske även Bobbo borta. Ett halvt lag nästan...
Jag lovar att man kommer ändra tid på Josef igen. Den känslan hade man redan från början och med den här artikeln så blev man ännu säkrare. Han spelar inte förrän efter juluppehållet, garanterat.
Grewe har verkligen inte gjort bort sig och Björnfot imponerade senast. Så där är jag inte orolig. Men Lundin in i första. Det är en väldigt stor roll han får ta på sig.
Jag lovar att man kommer ändra tid på Josef igen. Den känslan hade man redan från början och med den här artikeln så blev man ännu säkrare. Han spelar inte förrän efter juluppehållet, garanterat.
Grewe har verkligen inte gjort bort sig och Björnfot imponerade senast. Så där är jag inte orolig. Men Lundin in i första. Det är en väldigt stor roll han får ta på sig.
Låt Holtz spela för bövelen.
De sa ju att han skulle vara tillbaka efter"juluppehållet" eller vad du nu kallar det uppehållet för som är mellan 8-19 december. Det är väl svårt att beräkna exakt tid men man verkar ju tro tre veckor men kan bli lite längre. Borde väl inte vara någon evighet iaf.
Det positiva är att han får en vila från spel och kan vara fräschare framåt våren.
Men skulle vara skönt om han kunde vara tillbaka till jul iaf.
Helt seriöst, förläng med Lundin säsongen ut OCH värva in minst två nya centrar. Då kanske vi klarar ett par ordinarie varje match. Jävla parodi alltsammans. Börjar snart tro att det inte bara är otur att vi är ensamma med det här helvetet. Ligger vår ribba till spel avsevärt mycket lägre än övriga?
"Bättre med pigga spelare till våren. Då jävlar!". Ni tror inte att det är nya skador då?
Lundin in i första kedjan .... Det är inte april ! Vilket skämt att ha en HA center i 1a kedjan...bättre o sätta in bergfors så han kanske vaknar. Tid o ta upp holtz oxå för snart har vi ingen som kan göra poäng.