SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Frölunda 15/11-2018
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Frölunda 15/11-2018
Den returen ska inte Adam släppa.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Då har gnäll-Joel snackat till Frölunda två PP:n. Han kan väl göra någon nytta med sitt gnäll och framkalla en regering istället, smutspack.
25/4-2025
Fick vi utvisning för puck ut i spelarbåset?
Jag ser nog dåligt. Trodde det var en frågakh31d4r skrev:10 min "heter" misconduct penalty, precis som 2 min egentligen är ett "mindre straff" och 5 min "större straff".Praetori skrev:Var det inte misconduct?kh31d4r skrev:checking from behind, automatisk 10 minwilliams skrev:Varför fick han 10 min?

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
2-2 känns som ett totalt orättvist resultat efter två perioder. Mer två slarviga grejer som gör att de får två mål. PP ska de inte ha. Det vet vi ju om.
Den gick över plexit bakom båset.Janzoo skrev:Fick vi utvisning för puck ut i spelarbåset?
Jag är förvirrad, trodde att vad var en fråga?:)Praetori skrev:Jag ser nog dåligt. Trodde det var en frågakh31d4r skrev:10 min "heter" misconduct penalty, precis som 2 min egentligen är ett "mindre straff" och 5 min "större straff".Praetori skrev:Var det inte misconduct?kh31d4r skrev:checking from behind, automatisk 10 minwilliams skrev:Varför fick han 10 min?
Tycker finnen har problem med tempot och hamnar fel rätt ofta. Det är en problemkedja just nu.
Superkedjan ska ju givetvis fortsätta. Fd. Juniskedjan också. Sedan tycker jag att man ska blanda om lite när Dick is back.
Superkedjan ska ju givetvis fortsätta. Fd. Juniskedjan också. Sedan tycker jag att man ska blanda om lite när Dick is back.
Alltså, det börjar bli lite genomskinligt med de dubbla regelböckerna nu.... Man släpper precis allt fisk gör och hittar på grejer mot oss... (att de dessutom ändrar ett domslut p g a lunkans jävla gnäll är inget mindre än sensationellt, även om det var en korrekt puck out)
It's the hope that kills you.
Jag skulle svara på ursprungsfrågan, inte på ditt citat. Men det är ett helsike med forumet på telefonen. Nmv.kh31d4r skrev: ]
Jag är förvirrad, trodde att vad var en fråga?:)
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker på riktigt att vi känns som ett bättre hockeylag än fisk. De har en grym spets men som lag är vi bättre. De vinner för mycket närkamper dock. Vi känns lite tunna överlag.
Fisk är bättre på fulspelet än vad vi är. Match i matchen. Spelare som Joel har en slutspelsräv bakom örat när det kommer till domarna.sauron skrev:Alltså, det börjar bli lite genomskinligt med de dubbla regelböckerna nu.... Man släpper precis allt fisk gör och hittar på grejer mot oss... (att de dessutom ändrar ett domslut p g a lunkans jävla gnäll är inget mindre än sensationellt, även om det var en korrekt puck out)
Dessutom har vi ingrn annan att skylla på än oss själva att vi inte drog ifrån och istället bjöd in dem.
UppfattatPraetori skrev:Jag skulle svara på ursprungsfrågan, inte på ditt citat. Men det är ett helsike med forumet på telefonen. Nmv.kh31d4r skrev: ]
Jag är förvirrad, trodde att vad var en fråga?:)

Bra match dock. Mycket roligare än att se Timrå.