Mycket tyder på att vi går mot fullsatt. Vi har redan passerat 7 tusen sålda.

Biljetter kan ni köpa här:

Om det inte uppstår några hinder så ska han spela ikväll. Det är tanken.förevigtdjurgården skrev:Fullt ös medvetslös. Hoppas Fjällby presenteras imorgon på Hovet iallafall - väntar mig inte att han lirar.
Har han vetat om några dagar i förväg att han skulle hem så går det ju att ställa om dygnet och vara vaken efter svensk tid även om man är på andra sidan atlanten.pulverapa skrev:Fjällby är sex timmar efter oss i kroppen. Han lär vara hyfsat fräsch.
Frölunda och Frögle har vi ju fått spö av också.förevigtdjurgården skrev:Hoppas vi kan bryta förlusttrenden mot lag på F ikväll.
Hitintills:
Färjestad: 3-4
Fuleå: 1-2
Tror/hoppas Wirtanen trivs mot Lundkvist den Fulare. Känns annars som gicen match i matchen med Dick mot honom när han väl är tillbaka.
Glömde faktiskt bort att vi mött Frölunda i seriens första omgång, my bad. Frögle tänkte jag också köra men den kändes långsökt där och då, även om jag håller med om namnet..EspenK skrev:Frölunda och Frögle har vi ju fått spö av också.förevigtdjurgården skrev:Hoppas vi kan bryta förlusttrenden mot lag på F ikväll.
Hitintills:
Färjestad: 3-4
Fuleå: 1-2
Tror/hoppas Wirtanen trivs mot Lundkvist den Fulare. Känns annars som gicen match i matchen med Dick mot honom när han väl är tillbaka.