Delar ditt synsätt fullt ut i denna diskussion.Lee Harvey Oswald skrev:Men just den jämförelsen haltar en del.ciirree skrev:Mitt inlägg handlar helt enkelt om två saker. Och det är hans attityd; både på och utanför isen, och hans nonchalanta spelstil.
Skulle han helt plötsligt ändra attityd och börja bidra defensivt under samma säsong. Tveksamt.
Har inget emot att spelare har eller vill spela i solna. Ridderwall är kapten och har spelat här i två säsonger efter att han öppet sagt att han är bajare. Ishockey är deras yrke, så det får man ta.
Vad är näst på tur? Jimmie Ericsson, en målvakt som filmar till sig utvisningar? Vi ska inte förknippas med sådant skit. Vi är bättre än så.
Jag minns under slutspelet, Brodin hade ett dåligt byte och gjorde ett horribelt hemjobb i en situation, efter att ha varit skadad hela säsongen. Men det märktes ändå, det syntes direkt, det är inte så vi ska spela. Tänk att ha en sådan spelare en hel säsong som dessutom ska tjäna som en toppspelare på den här nivån.
Jimmie Jumper tillför på sin höjd lite frustration (hans mål i sudden var Once in a liftime)
Dick har en helt annan nivå i sitt offensiva spel.... och vill man ha in såna spetsegenskaper, ja då får man räkna med att det finns vissa baksidor också
Hur jävla förbannad har man inte blivit på #33 slappa defensiv och chansartade uppspel?
Jaja, inga rätt eller fel här, bara olika synsätt
Sedan har "divor" en tendens att skärpa till sig desto närmare slutet de kommer av karriären.
Men jag är övertygad om att vi inte har råd med Dick.
Så ni som inte vill ha honom kan nog vara tämligen lugna.