Adam Andersson lämnar MoDo, någon som vet vart han ska?
Han var okej i Djurgården, inte mer, men har väl förhoppningsvis utvecklats lite mer nu. Men i hans världs är han väl fortfarande Sveriges bästa back och ska ha betalt färefter...
isolerad skrev:Lämnade inte Adam Andersson för att DIF inte ville betala vad han krävde i lön? Isf har jag svårt att se honom återvända till Djurgården.
Kan vi lova honom speltid, en medel grundlön och några stora prestationsbonusar så skulle vi nog ligga ganska bra till, men just nu kan vi väl inte det?
Frylen är en av dem dåligaste värvningar vi gjort. Varför i hela världen tog vi in honom? Vi kunde lagt dem pengarna på att försöka få hit en poängplockare ist. Jiri ansluter ju snart och då kmr vår defensiv bli mkt mkt bättre. Men jag är orolig över att vi "bara" har en femma som producerar. Men visst Otto nätade ju iof 2 ggr mot HV så han kanske vaknar nu
isolerad skrev:Lämnade inte Adam Andersson för att DIF inte ville betala vad han krävde i lön? Isf har jag svårt att se honom återvända till Djurgården.
Jag har för mig att Adam inte tivdes alls i DIF.
Var väl nån som sa att Adam Andersson inte trivdes i storstan
Jag har för mig att Adam inte tivdes alls i DIF.
Var väl nån som sa att Adam Andersson inte trivdes i storstan
Skitsnack. Det var bara att han ville ha mer pengar
Adam Anderssons flickvän trivdes inte i Stockholm, det var en av anledningarna till att han inte skrev på. Det andra vara att han krävde mer än vad han smakade, trots att DIF gav honom ett generöst erbjudande.
Adam krävde sjuka pengar för att han skulle stanna kvar. Men ledningen skrattade åt hans krav. Nej usch, Adam är en spelare som inte håller i längden. Så fort det går dåligt hänger han ofta med huvudet, och har lite problem med inställningen.
Märks tydligt att Adam spelar där plånboken blir störst..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Jo Adam Andersson är en spelare som saknar hjärta. Får han inte den lönen han kräver då drar han sig bara vidare. Nä usch, han vill jag inte se i Djurgården.