Håller helt och hållet med, lite som att pissa på skölden som han beter sig just nuMattias_87 skrev:Och om han nu inte kan/orkar spela p.g.a sonen så riv kontraktet och skicka tillbaka honom till Kanada. Vi ska inte betala ut hans förmodligen ganska höga lön när han inte spelar och heller inte är skadad.DIFtomppa skrev:Enligt Norberg från AB så lirar inte Enqvist imorgon men har inte gett upp helt denna säsong.
Burken var inte ens på hovet och han skrev att räkna bort honom för evigt. Lite det jag var rädd, sket fullständigt i oss, bara OS som räknades för honom denna säsong. Såg även det på hans kroppspråk när han var här
SM-Slutspelet 2018
Re: SM-Slutspelet 2018
Hade varit jävligt märkligt om R.B hade varit på Hovet, om han inte kan spela pga sin sjuka son.
Han har väl rätt att vabba lika mycket som du och jag(eller jag har svårt att göra det utan kids men du fattar). Vabbar han så lär väl knappast vi betala ut någon lön.DIFtomppa skrev:Håller helt och hållet med, lite som att pissa på skölden som han beter sig just nuMattias_87 skrev:Och om han nu inte kan/orkar spela p.g.a sonen så riv kontraktet och skicka tillbaka honom till Kanada. Vi ska inte betala ut hans förmodligen ganska höga lön när han inte spelar och heller inte är skadad.DIFtomppa skrev:Enligt Norberg från AB så lirar inte Enqvist imorgon men har inte gett upp helt denna säsong.
Burken var inte ens på hovet och han skrev att räkna bort honom för evigt. Lite det jag var rädd, sket fullständigt i oss, bara OS som räknades för honom denna säsong. Såg även det på hans kroppspråk när han var här
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Men det där med Bourque är ju en total icke-fråga. Om han är borta från Hovet för att han vill vara med sin sjuka son så är det väl så att han naturligtvis inte kan vara med på en träning / samling på Hovet?
Norberg på Expressen är ju ute och snurrar här...
EDIT: Med det inte sagt att jag nödvändigtvis tror han kommer tillbaka men har Expressen-Linus inget mer kött på benen här än att Bourque inte syntes till på Hovet så är han ute på rätt tunn is.
Norberg på Expressen är ju ute och snurrar här...
EDIT: Med det inte sagt att jag nödvändigtvis tror han kommer tillbaka men har Expressen-Linus inget mer kött på benen här än att Bourque inte syntes till på Hovet så är han ute på rätt tunn is.
Trodde träningen var inställd idag...
Bara för att det inte är allmän samling betyder ju inte att det inte pågår träning, särskilt inte för Ante mfl som jobbar mot comeback. Det är inte en lockout det handlar om och Robban och övriga är ju garanterat på jobbet.DRC skrev:Trodde träningen var inställd idag...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Man har ju givetvis rätt att ställa sig tveksam till situationen. Både Mattsson och Forsell (Malmö) tog helt avstånd från hockeyn då deras barn var sjuka. Att ta en time-out är det absolut bästa för alla inblandade.
Ljumsken blir bra precis när OS börjar. Direkt efter säger man att han ska vila. Fyra omgångar senare så är det av personliga skäl.
Jag vet inte vad man ska tro. Faktiskt.
Riv kontraktet och låt han fokusera helt på familjen istället, om det är så att en sjukdom spelar in.
Ljumsken blir bra precis när OS börjar. Direkt efter säger man att han ska vila. Fyra omgångar senare så är det av personliga skäl.
Riv kontraktet och låt han fokusera helt på familjen istället, om det är så att en sjukdom spelar in.
Jag tror vad jag alltid trott.. han lirade med oss för bra PR inför OS och nu när OS är slut så behöver han inte oss mer och kommer aldrig sätta på sig vår tröja igen. Vi var bara en OS booster!ciirree skrev:Man har ju givetvis rätt att ställa sig tveksam till situationen. Både Mattsson och Forsell (Malmö) tog helt avstånd från hockeyn då deras barn var sjuka. Att ta en time-out är det absolut bästa för alla inblandade.
That said, antagligen är det sanning bakom sonens problem och det är givetvis förfärligt. Kan bara tänka mig in i läget om min grabb skulle lida av någon ordentlig sjukdom. Men som sagt, "skumt bra timing där" så förstår folk misstror läget lite...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Malmö mosar Fisk i 1:a perioden, 17-2 i skott, ändå bara 2-1.
Imponerande av smygdanskarna, vilken fart, vilket tryck!
Visst hade DIF fart mot lch i 6-1 matchen, men frölunda är ju några snäpp bättre än lhc
Imponerande av smygdanskarna, vilken fart, vilket tryck!
Visst hade DIF fart mot lch i 6-1 matchen, men frölunda är ju några snäpp bättre än lhc
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
SM-Slutspelet 2018
Att inte lira och sitta i en trött hyres trea på Gullmars istället för att lätta över till South Beach och öppna golfsäsongen låter inte som en helt trolig master plan å andra sidan.captcash skrev:Jag tror vad jag alltid trott.. han lirade med oss för bra PR inför OS och nu när OS är slut så behöver han inte oss mer och kommer aldrig sätta på sig vår tröja igen. Vi var bara en OS booster!ciirree skrev:Man har ju givetvis rätt att ställa sig tveksam till situationen. Både Mattsson och Forsell (Malmö) tog helt avstånd från hockeyn då deras barn var sjuka. Att ta en time-out är det absolut bästa för alla inblandade.
That said, antagligen är det sanning bakom sonens problem och det är givetvis förfärligt. Kan bara tänka mig in i läget om min grabb skulle lida av någon ordentlig sjukdom. Men som sagt, "skumt bra timing där" så förstår folk misstror läget lite...
Kaffe blir bortdömda i Skellefteå, till och med värre än vi blev igår...
-
Assistkungen!förevigtdjurgården skrev:Hahahahaha Johan Ryno![]()
-
Att vidrigheternas vidrighetsförening blir förnedrade av norrlandsgnaget är ju enbart uppmuntrande
Ceterum censeo Solna esse delendam
- Lee Harvey Oswald
Oh, den kändes nog för malmö, leder med 4-2 och 8min kvar, äckel-Fisk gör sedan 3 raka mål.
Njaa, där rök nog malmös chans att störa på riktigt
Njaa, där rök nog malmös chans att störa på riktigt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan