Han fick Misconduct Penalty, enligt regelboken.EspenK skrev:Fattar någon varför Sallinen inte ryker? Vad kan de ha dömt? Att Lagesson på något sätt tog hans handskar?
SHL: Omgång 54 : Örebro - Djurgårdens IF 10/3-2018
Re: SHL: Omgång 54 : Örebro - Djurgårdens IF 10/3-2018
Vill se:
- Att vi släpper handbromsen i sista och visar nån form av form inför slutspelet.
- att Ahlen markerar mot fulspelet. Kostar max 2 matcher med ett rejält slagsmål.
-Att Brodin kan få lite istid. Plågsamt att se honom. Lär ju inte skriva på nåt nytt med den här utfrysningen.
- Att vi släpper handbromsen i sista och visar nån form av form inför slutspelet.
- att Ahlen markerar mot fulspelet. Kostar max 2 matcher med ett rejält slagsmål.
-Att Brodin kan få lite istid. Plågsamt att se honom. Lär ju inte skriva på nåt nytt med den här utfrysningen.
kh31d4r skrev:Han fick Misconduct Penalty, enligt regelboken.EspenK skrev:Fattar någon varför Sallinen inte ryker? Vad kan de ha dömt? Att Lagesson på något sätt tog hans handskar?
Har varit med om att spelare som behållt handskarna fått game så regeln är tydligen inte helt tydlig.
Ja, att kasta handskarna är inte det enda man kan bli utvisad för. "Fighting" är fortfarande Match Penalty, men om man ska döma för det eller roughing är såklart en bedömningsfråga.EspenK skrev:kh31d4r skrev:Han fick Misconduct Penalty, enligt regelboken.EspenK skrev:Fattar någon varför Sallinen inte ryker? Vad kan de ha dömt? Att Lagesson på något sätt tog hans handskar?
Har varit med om att spelare som behållt handskarna fått game så regeln är tydligen inte helt tydlig.
Aha. Då fattar jag skillnaden. tack.kh31d4r skrev:Ja, att kasta handskarna är inte det enda man kan bli utvisad för. "Fighting" är fortfarande Match Penalty, men om man ska döma för det eller roughing är såklart en bedömningsfråga.EspenK skrev:kh31d4r skrev:Han fick Misconduct Penalty, enligt regelboken.EspenK skrev:Fattar någon varför Sallinen inte ryker? Vad kan de ha dömt? Att Lagesson på något sätt tog hans handskar?
-
Neej nu blir vi påpucklade alldeles för mycket!!! Ut och veva jävlar nu och markera!!
Tre icing i rad?
-
Kommentatorn sa nått om nån som klivit av för en ljumske men hörde inte om han sa Engqvistmb81 skrev:Var är Ante?
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Brodin inne men inte ante..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Delägare
Brodin istället för #21??
Vad har jag missat? Skadad?
Vad har jag missat? Skadad?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur fan kan de inte ringa på det där? Han kör ju över Reideborns klubbe och handske?
-
Dom vill ju inte vinna. Är så jävla förbannad just nu
Solklart. Det är ju upp till vårt eget bås att skrika om det också, men vi har väl redan börjat värma upp inför nästa säsong.Skidlöparn skrev:Hur fan kan de inte ringa på det där? Han kör ju över Reideborns klubbe och handske?