MODO Hockey - Djurgårdens IF, 25/9 2007
Klassiskt Säcken manér. Han sätter det bästa han kan få fram i två kedjor och sedan får resten hamna lite som det blir i övriga två.Therocket1 skrev:Jag gillar INTE laguppställningen! Skulle vilja nästan påstå att det är en katastrof, dock tar jag tillbaka det om DIF vinner.
Hade heller sätt följande:
Bremberg - Bäcker - Bengan
Tompa - Printz
Ölvestad - Ottosson - Anger
Timmy - Persson
Axelsson - Falk - Danielsson
Frylén - Ericson
Eklund - Engqvist - Ask
Kjell
Själv tycker jag det är totalidioti att ha Anger ihop med Otto och Ölvestad. Både Otto och Anger bör ha mycket puck för att bli riktigt bra vilket torde medföra att denna konstellation försvagar spelarna istället för att göra dem bättre. Själv hade man gärna sett att Axelsson fått chansen med Otto och Ölvestad istället. Axelsson kan kanske bli den målskytt som kan avlasta Bengan lite, men för att detta skall inträffa måste han hamna i rätt omgivning. Tvivlar mycket starkt på att rätt omgivning är Falk / Ask.
Skulle gärna se en kedja med Falk - Anger - Danielsson istället. Anger kanske här kan få lite utrymme att severa någon macka till Danielsson.
Håller dock helt med dig om hur fjärde linan bör se ut. Eklund - Engqvist - Ask låter som en mördande jobbig kedja att möta.
Backparen har jag lite svårare att uttala mig om annat än att det ser jävligt svagt ut oavsett ur man sätter ihop paren.
Hade för övrigt hellre sett Kjell än Ericsson från start.
Att Anger får lira med Ottosson är väl inte konstigare än att Espen, Thoresen, Micke Johansson och numera Bäcker lirat med Linkan... Lirare gillar väl att spela med lirare. Lirare blir bättre av att lira med lirare och två lirare blir ännu bättre när dom får en brunkare i kedjan som kan jobba fram yta (tänk Kjellberg, Håkansson etc.) läs Ölvestad.Kall-El skrev:Klassiskt Säcken manér. Han sätter det bästa han kan få fram i två kedjor och sedan får resten hamna lite som det blir i övriga två.Therocket1 skrev:Jag gillar INTE laguppställningen! Skulle vilja nästan påstå att det är en katastrof, dock tar jag tillbaka det om DIF vinner.
Hade heller sätt följande:
Bremberg - Bäcker - Bengan
Tompa - Printz
Ölvestad - Ottosson - Anger
Timmy - Persson
Axelsson - Falk - Danielsson
Frylén - Ericson
Eklund - Engqvist - Ask
Kjell
Själv tycker jag det är totalidioti att ha Anger ihop med Otto och Ölvestad. Både Otto och Anger bör ha mycket puck för att bli riktigt bra vilket torde medföra att denna konstellation försvagar spelarna istället för att göra dem bättre. Själv hade man gärna sett att Axelsson fått chansen med Otto och Ölvestad istället. Axelsson kan kanske bli den målskytt som kan avlasta Bengan lite, men för att detta skall inträffa måste han hamna i rätt omgivning. Tvivlar mycket starkt på att rätt omgivning är Falk / Ask.
Skulle gärna se en kedja med Falk - Anger - Danielsson istället. Anger kanske här kan få lite utrymme att severa någon macka till Danielsson.
Håller dock helt med dig om hur fjärde linan bör se ut. Eklund - Engqvist - Ask låter som en mördande jobbig kedja att möta.
Backparen har jag lite svårare att uttala mig om annat än att det ser jävligt svagt ut oavsett ur man sätter ihop paren.
Hade för övrigt hellre sett Kjell än Ericsson från start.
- Lee Harvey Oswald
Laguppställning
Var är kvällens laguppställning? :evil:
Re: Laguppställning
DIF Hockeys startsida.Marko skrev:Var är kvällens laguppställning?
Re: Laguppställning
Fan, Jag såg den inte.Crashmash skrev:DIF Hockeys startsida.Marko skrev:Var är kvällens laguppställning? :evil:
-
- Kontakt:
-