Äh, det var bara ytterligare en praoelev på expressen som trodde han hade ett scoop - uppenbarligen har källkritik strukits från journalistutbildningen numer
Donkels-2.0 skrev:Äh, det var bara ytterligare en praoelev på expressen som trodde han hade ett scoop - uppenbarligen har källkritik strukits från journalistutbildningen numer
...men jag förstår att han tycker det är trist när våra bästa spelare förutom han själv slutar/lämnar samtidigt som ärkesopan Jawo är kvar i laget
Senast redigerad av Donkels-2.0 den 2018-02-01 23:26:52, redigerad totalt 1 gånger.
Donkels-2.0 skrev:Äh, det var bara ytterligare en praoelev på expressen som trodde han hade ett scoop - uppenbarligen har källkritik strukits från journalistutbildningen numer
...men jag förstår att han tycker det är trist när våra bästa spelare förutom han själv slutar/lämnar samtidigt ärkesopan Jawo är kvar i laget
Trodde att man måste ha någon knytning till gnaget för att kvala in som ärkesopa i din bok. Men han gick ju från Frej till Vallentuna till Gävle. Och Frej måste väl då haft något samarbete med Gnaget någon gång. Bartosz Grzelak plockades ju in från Täbyklubben. Det förklarar ju allt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
...men jag förstår att han tycker det är trist när våra bästa spelare förutom han själv slutar/lämnar samtidigt ärkesopan Jawo är kvar i laget
Trodde att man måste ha någon knytning till gnaget för att kvala in som ärkesopa i din bok. Men han gick ju från Frej till Vallentuna till Gävle. Och Frej måste väl då haft något samarbete med Gnaget någon gång. Bartosz Grzelak plockades ju in från Täbyklubben. Det förklarar ju allt!
Det underlättar naturligtvis om man har någon anknytning till dom orena för att klassificeras som ärkesopa men Jawo är verkligen Sveriges svar på Winston Bogarde
Hoppas nu verkligen vi får några kronor för mrbati. Sälj honom till högstbjudande och sedan vill jag aldrig se en minut av honom i vår tröja.
När ska detta daltande av C-spelare i världen få ett värdigt slut?
Bosse, klargör eller skäms.
Jomenvisst, Vejdemo ska nu visst träningvägra om inte han får gå helt gratis till NHL i slutet av februari.
Skitsamma med sm-slutspel då lord stanley is tha shit.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:Hoppas nu verkligen vi får några kronor för mrbati. Sälj honom till högstbjudande och sedan vill jag aldrig se en minut av honom i vår tröja.
När ska detta daltande av C-spelare i världen få ett värdigt slut?
Bosse, klargör eller skäms.
Jomenvisst, Vejdemo ska nu visst träningvägra om inte han får gå helt gratis till NHL i slutet av februari.
Skitsamma med sm-slutspel då lord stanley is tha shit.
Lee Harvey Oswald skrev:Lite synd att Othman Kliver-Ur-Bil lämnar.
Tycker han varit en frisk fläkt på kanten
Håller med. Väldigt underskattad spelare dessutom, inte minst i DIF-kretsar. Förhoppningsvis betyder detta att man sätter Mrabti på vänsterkanten och spelar Kozica tillsammans med Badji på topp.
Håller med. Väldigt underskattad spelare dessutom, inte minst i DIF-kretsar. Förhoppningsvis betyder detta att man sätter Mrabti på vänsterkanten och spelar Kozica tillsammans med Badji på topp.
Är det inte där på kanten som Ring ska lira? Han lär väl kunna lira både höger och vänster?
Är det inte där på kanten som Ring ska lira? Han lär väl kunna lira både höger och vänster?
Det är nog tanken, ja. Själv hade jag dock hellre sett Mrbati på den positionen, tycker han gör sig bäst där.
Ring har jag ingen egentlig uppfattning av, har ju varit småskadad hela försäsongen. Gjorde det väl okej i Kalmar, så skall bli intressant att se honom framöver, förhoppningsvis redan på måndag.