DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF Fotboll

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Stulle skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu träningsvägrar tydligen Mrbati.
Suck.
Fotbollspubliken har verkligen överseende.
Sitt ner i morotslandet. DIF la ut en bild på honom i träningskläder på instagram för 40 min sen så...
Äh, han vägrade träna med laget och har nu ändrat sig.
Snacka om att skicka rätta signalerna.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-Eyyyii, ge mig en säsongs rehab, en säsong garanterad plats i startelvan, men sedan drar jag gärna vidare

Någon vuxen sa nog åt Kerim att kanske tänka en gång till
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Lee Harvey Oswald skrev:-Eyyyii, ge mig en säsongs rehab, en säsong garanterad plats i startelvan, men sedan drar jag gärna vidare

Någon vuxen sa nog åt Kerim att kanske tänka en gång till
Finns det någon substans i ryktet eller är det som oftast en höna av en fjäder?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
mawa

Inlägg av mawa »

http://diftv.se/video/km18?utm_campaign ... ce=dlvr.it

Enbart extra vila enligt huvudpersonen själv.
I framgång och motgång, Djurgården.
Donkels-2.0
Säsongskort: Ja

Inlägg av Donkels-2.0 »

Äh, det var bara ytterligare en praoelev på expressen som trodde han hade ett scoop - uppenbarligen har källkritik strukits från journalistutbildningen numer
Ceterum censeo Solna esse delendam
Donkels-2.0

Inlägg av Donkels-2.0 »

Donkels-2.0 skrev:Äh, det var bara ytterligare en praoelev på expressen som trodde han hade ett scoop - uppenbarligen har källkritik strukits från journalistutbildningen numer
...men jag förstår att han tycker det är trist när våra bästa spelare förutom han själv slutar/lämnar samtidigt som ärkesopan Jawo är kvar i laget
Senast redigerad av Donkels-2.0 den 2018-02-01 23:26:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Donkels-2.0 skrev:
Donkels-2.0 skrev:Äh, det var bara ytterligare en praoelev på expressen som trodde han hade ett scoop - uppenbarligen har källkritik strukits från journalistutbildningen numer
...men jag förstår att han tycker det är trist när våra bästa spelare förutom han själv slutar/lämnar samtidigt ärkesopan Jawo är kvar i laget
Trodde att man måste ha någon knytning till gnaget för att kvala in som ärkesopa i din bok. Men han gick ju från Frej till Vallentuna till Gävle. Och Frej måste väl då haft något samarbete med Gnaget någon gång. Bartosz Grzelak plockades ju in från Täbyklubben. Det förklarar ju allt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Donkels-2.0

Inlägg av Donkels-2.0 »

minalman skrev:
Donkels-2.0 skrev:
...men jag förstår att han tycker det är trist när våra bästa spelare förutom han själv slutar/lämnar samtidigt ärkesopan Jawo är kvar i laget
Trodde att man måste ha någon knytning till gnaget för att kvala in som ärkesopa i din bok. Men han gick ju från Frej till Vallentuna till Gävle. Och Frej måste väl då haft något samarbete med Gnaget någon gång. Bartosz Grzelak plockades ju in från Täbyklubben. Det förklarar ju allt!
Det underlättar naturligtvis om man har någon anknytning till dom orena för att klassificeras som ärkesopa men Jawo är verkligen Sveriges svar på Winston Bogarde
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Hoppas nu verkligen vi får några kronor för mrbati. Sälj honom till högstbjudande och sedan vill jag aldrig se en minut av honom i vår tröja.
När ska detta daltande av C-spelare i världen få ett värdigt slut?

Bosse, klargör eller skäms.

Jomenvisst, Vejdemo ska nu visst träningvägra om inte han får gå helt gratis till NHL i slutet av februari.
Skitsamma med sm-slutspel då lord stanley is tha shit.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Hoppas nu verkligen vi får några kronor för mrbati. Sälj honom till högstbjudande och sedan vill jag aldrig se en minut av honom i vår tröja.
När ska detta daltande av C-spelare i världen få ett värdigt slut?

Bosse, klargör eller skäms.

Jomenvisst, Vejdemo ska nu visst träningvägra om inte han får gå helt gratis till NHL i slutet av februari.
Skitsamma med sm-slutspel då lord stanley is tha shit.
Vilket dravel!
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Ett säkert vårtecken är att fotbollstråden börjar leva!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Lite synd att Othman Kliver-Ur-Bil lämnar.
Tycker han varit en frisk fläkt på kanten
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

Lee Harvey Oswald skrev:Lite synd att Othman Kliver-Ur-Bil lämnar.
Håller med. Väldigt underskattad spelare dessutom, inte minst i DIF-kretsar. Förhoppningsvis betyder detta att man sätter Mrabti på vänsterkanten och spelar Kozica tillsammans med Badji på topp.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Skidlöparn

Inlägg av Skidlöparn »

Henke95 skrev:
Håller med. Väldigt underskattad spelare dessutom, inte minst i DIF-kretsar. Förhoppningsvis betyder detta att man sätter Mrabti på vänsterkanten och spelar Kozica tillsammans med Badji på topp.
Är det inte där på kanten som Ring ska lira? Han lär väl kunna lira både höger och vänster?
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

Skidlöparn skrev:
Henke95 skrev:
Är det inte där på kanten som Ring ska lira? Han lär väl kunna lira både höger och vänster?
Det är nog tanken, ja. Själv hade jag dock hellre sett Mrbati på den positionen, tycker han gör sig bäst där.

Ring har jag ingen egentlig uppfattning av, har ju varit småskadad hela försäsongen. Gjorde det väl okej i Kalmar, så skall bli intressant att se honom framöver, förhoppningsvis redan på måndag.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Skriv svar