Högga behöver speltid. Det kommer lossna. Så länge han blir magnifik igen till slutspelet så är jag nöjd.Wishes skrev:Läropeng nr1: Bänka #4 några matcher. Tillför inget alls nu, tyvärr. Snarare tvärtom.
SHL: Omgång 40 : Brynäs - Djurgårdens IF 20/1-2018
Re: SHL: Omgång 40 : Brynäs - Djurgårdens IF 20/1-2018
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
#4 är lite rolig, han glider runt i slow motion istället för att trampa fart.
Vad hände med den mannen?
Urbom vet om sina begränsningar och spelar oftast därefter, Högström har stirrat sig blind på istiden han fått.
Han tycker säkert själv att han dominerar
Neej, som oftast - KukLördag
BIF jobbade bra men spelade inte särskilt bra, ändå helt ohotade.
Vad hände med den mannen?
Urbom vet om sina begränsningar och spelar oftast därefter, Högström har stirrat sig blind på istiden han fått.
Han tycker säkert själv att han dominerar
Neej, som oftast - KukLördag
BIF jobbade bra men spelade inte särskilt bra, ändå helt ohotade.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL: Omgång 40 : Brynäs - Djurgårdens IF 20/1-2018
Jag tänkte i morse, när jag var tvungen att kliva upp halv sju en lördag för att skjutsa grabben till innebandy, att våra grabbar i DIF också måste upp så här dags, ta sig till bussen och försöka få till en djävla urladdning mot taggtrådstaggade gävleiter på deras hemmaplan strax efter lunch.
Det var kört redan då matchtiden spikades.
Senast redigerad av minalman den 2018-01-20 17:25:28, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
minalman skrev:Jag tänkte i morse, när jag var tvungen att kliva upp halv sju en lördag för att skjutsa grabben till innebandy, att våra grabbar i DIF också måste upp så här dags, ta sig till bussen och försöka få till en djävla urladdning mot taggtrådstaggade gävleiter på deras hemmaplan strax efter lunch.
-
...han uttrycker sig väl ungefär lika begåvat som dom flesta det är ju inga nobelpristagare vi pratar om och då ska vi komma ihåg att vi ändå haft det språkliga geniet Mackan Nilson i våra ledWishes skrev:Hahaha! Rautio gör en högkvalificerad analys. ”Vi jobbar tillsammans. Jag TROR att det är nyckeln.” De är inte IQ-reserven i landet direkt, Brunsås.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Skönt ändå att skoterraggarna satte 1-3 i tom bur mot kaffe så att vi behåller 2:a platsen
Stolt, men aldrig nöjd
Och attt Växjö slog cluben. Jag bryr mig inte så mycket om vi kommer tvåa eller sexa men vi ska fan klara topp-6!Wishes skrev:Skönt ändå att skoterraggarna satte 1-3 i tom bur mot kaffe så att vi behåller 2:a platsen
Nä, så klart. Ingen begär nobelpristagare på isen, men det där var långt under medelnivå. Ishockey är en lagsport, och då jobbar man tillsammans per definition.Donkels-2.0 skrev:...han uttrycker sig väl ungefär lika begåvat som dom flesta det är ju inga nobelpristagare vi pratar om och då ska vi komma ihåg att vi ändå haft det språkliga geniet Mackan Nilson i våra ledWishes skrev:Hahaha! Rautio gör en högkvalificerad analys. ”Vi jobbar tillsammans. Jag TROR att det är nyckeln.” De är inte IQ-reserven i landet direkt, Brunsås.
Stolt, men aldrig nöjd
- minalman
2:a innebär mer hemmamatcher!mb81 skrev:Och attt Växjö slog cluben. Jag bryr mig inte så mycket om vi kommer tvåa eller sexa men vi ska fan klara topp-6!Wishes skrev:Skönt ändå att skoterraggarna satte 1-3 i tom bur mot kaffe så att vi behåller 2:a platsen
Såklart. Kan omformulera mig lite"jag vill komma så högt i tabellen som möjligt men det viktiga är ändå att bli topp-6".minalman skrev:2:a innebär mer hemmamatcher!mb81 skrev:Och attt Växjö slog cluben. Jag bryr mig inte så mycket om vi kommer tvåa eller sexa men vi ska fan klara topp-6!Wishes skrev:Skönt ändå att skoterraggarna satte 1-3 i tom bur mot kaffe så att vi behåller 2:a platsen
Tar i mot att säga det men hoppas skoter nr 2 vinner mot fisk
Kan ju mörka och hoppas på att Cehlin gör en bra comeback.#10 skrev:Tar i mot att säga det men hoppas skoter nr 2 vinner mot fisk
Stolt, men aldrig nöjd
Lule eller fisk är som pest eller kolera, man får gå på tabellen.Wishes skrev:Kan ju mörka och hoppas på att Cehlin gör en bra comeback.#10 skrev:Tar i mot att säga det men hoppas skoter nr 2 vinner mot fisk
-
Ungefär så#10 skrev:Lule eller fisk är som pest eller kolera, man får gå på tabellen.Wishes skrev:Kan ju mörka och hoppas på att Cehlin gör en bra comeback.#10 skrev:Tar i mot att säga det men hoppas skoter nr 2 vinner mot fisk
Ceterum censeo Solna esse delendam
Men också skönt om Luleå blir helt avsågade.#10 skrev:Lule eller fisk är som pest eller kolera, man får gå på tabellen.Wishes skrev:Kan ju mörka och hoppas på att Cehlin gör en bra comeback.#10 skrev:Tar i mot att säga det men hoppas skoter nr 2 vinner mot fisk