Offensiva backar om Hulta och Högström är borta båda två? Känns som Simon J ska logga istid i Pp med sitt fina skott. Spännande att se vad vi har för lag idag.
EspenK skrev:Offensiva backar om Hulta och Högström är borta båda två? Känns som Simon J ska logga istid i Pp med sitt fina skott. Spännande att se vad vi har för lag idag.
Ja, tjänstefel tycker jag om inte Simon får lira idag om nu Högga är fortsatt borta.
Är tyvärr tråkig och tror på torsk idag. Med tanke på utskåpningen senast ska det mycket till om inte brunsås gör säsongens bästa match, och med alla våra ledande spelare borta ska det otroligt mycket till om vi ska gå och vinna. Hoppas bara att vi lyckas stå upp och spela bra ändå.
EspenK skrev:Offensiva backar om Hulta och Högström är borta båda två? Känns som Simon J ska logga istid i Pp med sitt fina skott. Spännande att se vad vi har för lag idag.
Ja, tjänstefel tycker jag om inte Simon får lira idag om nu Högga är fortsatt borta.
Är tyvärr tråkig och tror på torsk idag. Med tanke på utskåpningen senast ska det mycket till om inte brunsås gör säsongens bästa match, och med alla våra ledande spelare borta ska det otroligt mycket till om vi ska gå och vinna. Hoppas bara att vi lyckas stå upp och spela bra ändå.
Men så är det ju, vi har i princip HELA första linan borta... vilket lag hade kunnat dominera om de haft motsvarande skador/avstägningar?
Lyckligtvis har vi McDs och Jägarn samt en Peppe i storform.. det kan räcka långt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Man vet att Aftonblaskan har bra journalistik när följande inlägg dyker upp i Liveflödet av Hans Abrahamsson..:
"Brynäs håller tätt i över 90 procent av sina numerära underlägen, medan Djurgården inte ens når upp i 14 procent i power play."
De egentliga siffrorna är 86,79 i BP för brynolf och 16,85 i PP för Djurgården...