Säsongskorten 07-08
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Såg att det var ditt första inlägg. Välkommen hit och TACK för att du skriver ordentligt. Finns redan så många lunarsmurfar som drar ner forumet i skiten.Severin skrev:Idag inhandlade jag säs-kort, för andra året i rad och andra gången totalt. 84 står det på framsidan, så jag antar att det sålts 84 st i klacken. På väg till T-Centralen från Jakobsgatan vägledde jag en förvirrad tysk dessutom.
Jävligt bra att du köpt säsongskort också. Det uppskattas.
Säg den glädje som varar
-
-
-
Riktigt bra förslag, den som inte vet hur det kan se ut kan gå in på DIF Fotboll och kika där.Fritiof skrev:Jag skulle önska att DIF, löpande presenterade hur många säsongskort och medlemsskap som har sålts, samt inför varje match presentera hur många biljetter som har sålts. Detta skulle kunna fungera som en morot, för att yyterligare öka på försäljningen.
-
- Säsongskort: Ja
1891-kortet
Tjena,
Har detta rabatterade kort för 3:e säsongen i rad.
Kommer inte hinna hämta ut kortet på några dagar, men jag är otroligt nyfiken på vilka platser som gäller på Hovet för det här kortet iår.
Någon som vet?
Har detta rabatterade kort för 3:e säsongen i rad.
Kommer inte hinna hämta ut kortet på några dagar, men jag är otroligt nyfiken på vilka platser som gäller på Hovet för det här kortet iår.
Någon som vet?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här är som sagt mycket bra. Om det framgår av en sån barometer att biljettförsäljningen till en match går riktigt bra kan det skynda på många som ev tänkt att köpa senare att istället köpa på stubinen.Crashmash skrev:Riktigt bra förslag, den som inte vet hur det kan se ut kan gå in på DIF Fotboll och kika där.Fritiof skrev:Jag skulle önska att DIF, löpande presenterade hur många säsongskort och medlemsskap som har sålts, samt inför varje match presentera hur många biljetter som har sålts. Detta skulle kunna fungera som en morot, för att yyterligare öka på försäljningen.
Det finns bara positiva effekter med en sådan funktion. Jag var inne på det i någon tråd redan förra säsongen och jag mailade dessutom DIF utan någon respons.
Blue Brigade Sthlm
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men om biljettförsäljningen går dåligt kan det iofs ha motsatt effekt. Ingen vill ju se på hockey inför i princip tomma läktare.spiik skrev:Det här är som sagt mycket bra. Om det framgår av en sån barometer att biljettförsäljningen till en match går riktigt bra kan det skynda på många som ev tänkt att köpa senare att istället köpa på stubinen.Crashmash skrev:Riktigt bra förslag, den som inte vet hur det kan se ut kan gå in på DIF Fotboll och kika där.Fritiof skrev:Jag skulle önska att DIF, löpande presenterade hur många säsongskort och medlemsskap som har sålts, samt inför varje match presentera hur många biljetter som har sålts. Detta skulle kunna fungera som en morot, för att yyterligare öka på försäljningen.
Det finns bara positiva effekter med en sådan funktion. Jag var inne på det i någon tråd redan förra säsongen och jag mailade dessutom DIF utan någon respons.
Säg den glädje som varar