Säsongskorten 07-08

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Någon som vet hur många säsongskort det sålts ungefär?
woa
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av woa »

Nya säsongskort kostar ca 1200:-
Det är lite bättre ordning på dom nu... ligger i ordning och det enda man behöver göra är att ta den som ligger överst!

Så... Köp säsongskort så att det blir lite drag på Hovet i år!!! :twisted:

Forza DIF!!!
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Någon som har koll på när man får säsongskorten?
Severin

Inlägg av Severin »

Idag inhandlade jag säs-kort, för andra året i rad och andra gången totalt. 84 står det på framsidan, så jag antar att det sålts 84 st i klacken. På väg till T-Centralen från Jakobsgatan vägledde jag en förvirrad tysk dessutom.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Severin skrev:Idag inhandlade jag säs-kort, för andra året i rad och andra gången totalt. 84 står det på framsidan, så jag antar att det sålts 84 st i klacken. På väg till T-Centralen från Jakobsgatan vägledde jag en förvirrad tysk dessutom.
Såg att det var ditt första inlägg. Välkommen hit och TACK för att du skriver ordentligt. Finns redan så många lunarsmurfar som drar ner forumet i skiten.

Jävligt bra att du köpt säsongskort också. Det uppskattas.
Säg den glädje som varar
corrado_boy

Inlägg av corrado_boy »

Undrar bara en sak.
Hur många var det som köppte årskort förra året??
har vi kommit över den gränsen ännu?? :P
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Jag och en polare var inne idag och kirrade varsitt säsongskort. Jag vet även fler som ska fixa under den kommande veckan.

Totalt har det sålts 87 kort till klacken, men är det någon som känner till den totala siffran?
corrado_boy

Inlägg av corrado_boy »

corrado_boy skrev:Undrar bara en sak.
Någn som vet??
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Ett svar kommer säkerligen så fort någon som vet läser din fråga.
Saint-Adam

Inlägg av Saint-Adam »

corrado_boy skrev:
corrado_boy skrev:Undrar bara en sak.
Någn som vet??
Dom sa till mig för en vecka sen att dom sålt ungefär dubbelt så många som dom gjorde förra säsongen.
Fritiof

Inlägg av Fritiof »

Jag skulle önska att DIF, löpande presenterade hur många säsongskort och medlemsskap som har sålts, samt inför varje match presentera hur många biljetter som har sålts. Detta skulle kunna fungera som en morot, för att yyterligare öka på försäljningen.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Fritiof skrev:Jag skulle önska att DIF, löpande presenterade hur många säsongskort och medlemsskap som har sålts, samt inför varje match presentera hur många biljetter som har sålts. Detta skulle kunna fungera som en morot, för att yyterligare öka på försäljningen.
Riktigt bra förslag, den som inte vet hur det kan se ut kan gå in på DIF Fotboll och kika där.
nutarvidom

1891-kortet

Inlägg av nutarvidom »

Tjena,

Har detta rabatterade kort för 3:e säsongen i rad.
Kommer inte hinna hämta ut kortet på några dagar, men jag är otroligt nyfiken på vilka platser som gäller på Hovet för det här kortet iår.

Någon som vet?
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

Crashmash skrev:
Fritiof skrev:Jag skulle önska att DIF, löpande presenterade hur många säsongskort och medlemsskap som har sålts, samt inför varje match presentera hur många biljetter som har sålts. Detta skulle kunna fungera som en morot, för att yyterligare öka på försäljningen.
Riktigt bra förslag, den som inte vet hur det kan se ut kan gå in på DIF Fotboll och kika där.
Det här är som sagt mycket bra. Om det framgår av en sån barometer att biljettförsäljningen till en match går riktigt bra kan det skynda på många som ev tänkt att köpa senare att istället köpa på stubinen.

Det finns bara positiva effekter med en sådan funktion. Jag var inne på det i någon tråd redan förra säsongen och jag mailade dessutom DIF utan någon respons.
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

spiik skrev:
Crashmash skrev:
Det här är som sagt mycket bra. Om det framgår av en sån barometer att biljettförsäljningen till en match går riktigt bra kan det skynda på många som ev tänkt att köpa senare att istället köpa på stubinen.

Det finns bara positiva effekter med en sådan funktion. Jag var inne på det i någon tråd redan förra säsongen och jag mailade dessutom DIF utan någon respons.
Men om biljettförsäljningen går dåligt kan det iofs ha motsatt effekt. Ingen vill ju se på hockey inför i princip tomma läktare.
Säg den glädje som varar
Skriv svar