Absolut! Men såg lika oorganiserat ut förra säsongen. Hv slår två pass och har vänt till anfall. Vi kan inte ens passa pucken. Kanske inte för svår idé, snarare för dåliga spelare...Praetori skrev:Det är tidigt på säsongen och grabbarna verkar övertränade. Det är bra på sikt och vi slipper kanske lite skador men det blir en tung inledning.Dusinator skrev:Är Robbans spelidé alldeles för svår eller? Grabbarna klarar ju inte av det...
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
SHL Omgång 1: HV71 - Djurgården 16/9 2017
Re: SHL Omgång 1: HV71 - Djurgården 16/9 2017
Kan ju vara så enkelt att andra helt enkelt inte håller med.rikkard skrev:Sen den eviga frågan: Vad gör Henrik Eriksson i vår laguppställning? Lillebror Davidsson och Possler är klasser bättre. Jag vet uttjatad fråga, men man får ju aldrig något svar
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Alltså #44:s agerande efter att ha blivit rånad på puck innan 2-1 är ju genant, så slött och passivt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi har åkt på tok för lite skridskor och gjort mycket onödigt. Men det har blivit bättre.EspenK skrev:Vi har åkt enormt mycket skridskor i den här matchen. (Dock inte i Pp.)
Hoppas vi kan orka att få till lite skott i sista så kanske vi kan sno en poäng.
Tyngre forecheck krävs och mindre klubbfäktning. Vi har chans att ta alla tre pinnarna om vi kliver på ordentligt i tredje. HV är bra när de får spela sitt spel men har sett virriga ut när det börjar snurra i deras zon.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är klasskillnad där ute. HV är betydligt bättre i alla moment och det enda vi lyckas åstadkomma är enstaka anfallsförsök. Passningsspelet är så uselt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Senast redigerad av Djurgårn den 2017-09-16 15:38:02, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hade hoppats på att vi var med från början med skridskoåkningen och intensitet iallafall ..är vi för nedtränade att vi inte orkar hålla lite tempo kanske dom ska träna annorlunda?
- diftobbe89
Äh, 2-0 mot Örebro och ett mål ifrån i Jönköping med en period kvar tar jag ju alla dagar i veckan, större mirakel har skett.
Spela fult
Exakt. Jag har svårt att vara bitter just nu.diftobbe89 skrev:Äh, 2-0 mot Örebro och ett mål ifrån i Jönköping med en period kvar tar jag ju alla dagar i veckan, större mirakel har skett.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Såja lite känslor av r
Jag vet inte, kanske. Har funderat på Bergfors som klev in med annan träningsregim under bältet förra säsongen och var grym. Nu har han kört försäsongen hos Ölve och ser lika seg ut som de övriga.Lätt Kränkt skrev:Hade hoppats på att vi var med från början med skridskoåkningen och intensitet iallafall ..är vi för nedtränade att vi inte orkar hålla lite tempo kanske dom ska träna annorlunda?
Jag säger inte att det är så men vi känns sega.
-
Bra robban!!
Ingen hårtork men en handfläkt i alla fall.Detblir3poäng skrev:Bra robban!!

Hehe ja skön med uppmickning där och att vi fick höra.Splitzen skrev:Såja lite känslor av r
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Såja Robban..Mer sånt, väck laget