SHL: Omgång 52 : Leksands IF - Djurgårdens IF 7/3-2017
Re: SHL: Omgång 52 : Leksands IF - Djurgårdens IF 7/3-2017
Go bild från Leksand omklädningsrum där en av målvakterna sitter och petar i näsan och äter upp fyndet medan Perra försöker pusha laget inför tredje. Klassiskt!
Kommer få mitt medlemskap indraget nu säkert..minalman skrev:Tänk på hur du formulerar dina inläggB.I.B.A skrev:Alltså sparka Musse från den här jävla föreningen någon gång.

Avgå Jocke.
Proteintillskott?EspenK skrev:Go bild från Leksand omklädningsrum där en av målvakterna sitter och petar i näsan och äter upp fyndet medan Perra försöker pusha laget inför tredje. Klassiskt!
Målvakter är målvakter. Det är sedan gammalt.
Andra äter bananer och powerbars. Målvakter äter snorkråkor.
Andra äter bananer och powerbars. Målvakter äter snorkråkor.
Fixat!EspenK skrev:Målvakter är målvakter. Det är sedan gammalt.
Andra äter bananer och powerbars. Leksingar äter snorkråkor.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Livsfarligt pp. Bra genomfört. Precis som Musse ritat upp. Undvik att ta er in i zon. Slå svåra höga passningar så ni hamnar under press. Träffa första gubben med skottet.
Kämpa!
Kämpa!
Propaganda hockey i offensiv zon nu, ett av de bästa byten vi gjort denna säsong med Ahlén som kapten! Vafan händer?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det känns som bizarro SHL helt plötsligt.captcash skrev:Propaganda hockey i offensiv zon nu, ett av de bästa byten vi gjort denna säsong med Ahlén som kapten! Vafan händer?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Även slag mot klubbor gör ont i knätofsarna tydligen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det är ju tur för leksand att vi är så förbannat lama på avsluten, hade lätt varit 6-0 annars. Hoppas Adam får håla nollan. Det är han värd.
Det som händer är, bland annat, att Ölves träningsregim fått effekt så här i slutet på säsongen. Vi åker sjukt mycket mer skridskor än lyxfällan.captcash skrev:Propaganda hockey i offensiv zon nu, ett av de bästa byten vi gjort denna säsong med Ahlén som kapten! Vafan händer?
OM vi går till åttondel kan det finnas krut i åkningen så det räcker till att faktiskt utmana.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja eller fan 12-0 så som det ser ut nu... galet så ineffektiva vi är i slottet!KJL skrev:Det är ju tur för leksand att vi är så förbannat lama på avsluten, hade lätt varit 6-0 annars. Hoppas Adam får håla nollan. Det är han värd.
Kämpa HV! 3-0 mot ful just nu. Återigen - en omgång när allt går vår väg. Fan vad jobbigt det blir nu i sista.
Och där får KHK ett sånt där löjligt flytmål än en gång...
Ahlén het som ett strykjärn.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.