Så var det match i NT igen, en vinst skulle väl sitta fint.
Någon som ska dit, ta på sig att skriva lite om varje spelare så man får en liten uppfattning hur dom är iår. Skulle vara uppskattat att läsa efter matchen isåfall
Crashmash skrev:Så var det match i NT igen, en vinst skulle väl sitta fint.
Någon som ska dit, ta på sig att skriva lite om varje spelare så man får en liten uppfattning hur dom är iår. Skulle vara uppskattat att läsa efter matchen isåfall
Jag är inte säker, men jag räknar dock med att vi på 08 Hockey har någon på plats för att bevaka matchen. Jag jobbar dock både onsdag och torsdag och hoppas därför även jag ta del av olika personers intryck från matcherna.
Ja vad ska man säga om denna match??? jag vet att våra grabbar är jävligt sugna på seger nu efter dom tidigare förlusterna, så jag tippar 4-2 till grabbarna
Det skulle onekligen sitta fint med en seger men tveksamt om vi lyckas. Enligt ab ska Thomas J och junisen Eriksson ersätta Linkan och Bengan. Känns inte så hett. Nåja, hoppas de tar tag i det och spöar upp dem
kungK2 skrev:Det skulle onekligen sitta fint med en seger men tveksamt om vi lyckas. Enligt ab ska Thomas J och junisen Eriksson ersätta Linkan och Bengan. Känns inte så hett. Nåja, hoppas de tar tag i det och spöar upp dem
hockeyligan.se skrev:Djurgården kommer till kvällens match utan Fredrik "Linkan" Bremberg som är borta på grund av personliga, Patric Hörnqvist som är avstängd och Jimmie Ölvestad som ännu inte är i speldugligt skick efter sin axeloperation.
Ska bli riktigt intressant att se vad junisen Henrik Eriksson kan göra
Eftersom det är i min hemkommun så ska man självklart gå. Arenan (ishallen) tar ungefär 1000-1200 personer och det brukar vara lapp i luckan när det är något storlag på besök. Förra året var det slutsålt så räkna med det iår igen.
Ska bli intressant och se vad knattarna kan göra idag när båda bremberg och bengan saknas.
Mailade webmastern på Vallentunas hemsida. Fick svaret att hallen tar ca. 1500 personer, och att han inte visste hur många biljetter som var sålda dom säljs i butiker.