Någon som ska dit, ta på sig att skriva lite om varje spelare så man får en liten uppfattning hur dom är iår. Skulle vara uppskattat att läsa efter matchen isåfall
Djurgårdens IF - IFK Helsingfors 29/8 2007
Djurgårdens IF - IFK Helsingfors 29/8 2007
Så var det match i NT igen, en vinst skulle väl sitta fint.
Någon som ska dit, ta på sig att skriva lite om varje spelare så man får en liten uppfattning hur dom är iår. Skulle vara uppskattat att läsa efter matchen isåfall

- Diffe89
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Säsongskort: Ja
 - Kontakt:

Re: Djurgårdens IF - IFK Helsingfors 29/8 2007
Jag är inte säker, men jag räknar dock med att vi på 08 Hockey har någon på plats för att bevaka matchen. Jag jobbar dock både onsdag och torsdag och hoppas därför även jag ta del av olika personers intryck från matcherna.Crashmash skrev:Så var det match i NT igen, en vinst skulle väl sitta fint.
- 
				stolpskott

Skrivet av Webmaster    
2007-08-16
Nordic Trophy Djurgårdens IF möter Helsingfors IFK
Vallentuna Ishall onsdag 29 aug kl: 19.00 Biljettpris: Förköp 50:- Direktinsläpp 100:-
Försäljningsställen (obs! endast kontantbetalning)
Eagle Sports, Mätslingan 21 i Arninge Täby Bok & Lekhuset, Tuna Torg 2 i Vallentuna Centrum
Öppet vardagar 10-18, lördag 10-14 Öppet vardagar 10-18, lör 10-15, sön 11-15
Statoil Bällsta, korsningen Stockholmsvägen-Karlsbergsvägen i Vallentuna
Öppet vardagar 6-22, lör-sön 8-22

2007-08-16
Nordic Trophy Djurgårdens IF möter Helsingfors IFK
Vallentuna Ishall onsdag 29 aug kl: 19.00 Biljettpris: Förköp 50:- Direktinsläpp 100:-
Försäljningsställen (obs! endast kontantbetalning)
Eagle Sports, Mätslingan 21 i Arninge Täby Bok & Lekhuset, Tuna Torg 2 i Vallentuna Centrum
Öppet vardagar 10-18, lördag 10-14 Öppet vardagar 10-18, lör 10-15, sön 11-15
Statoil Bällsta, korsningen Stockholmsvägen-Karlsbergsvägen i Vallentuna
Öppet vardagar 6-22, lör-sön 8-22
Ska bli riktigt intressant att se vad junisen Henrik Eriksson kan görahockeyligan.se skrev:Djurgården kommer till kvällens match utan Fredrik "Linkan" Bremberg som är borta på grund av personliga, Patric Hörnqvist som är avstängd och Jimmie Ölvestad som ännu inte är i speldugligt skick efter sin axeloperation.
- 
				Jockmaniac
 - Medlem: Ja, vanlig medlem

Eftersom det är i min hemkommun så ska man självklart gå. Arenan (ishallen) tar ungefär 1000-1200 personer och det brukar vara lapp i luckan när det är något storlag på besök. Förra året var det slutsålt så räkna med det iår igen. 
Ska bli intressant och se vad knattarna kan göra idag när båda bremberg och bengan saknas.

Ska bli intressant och se vad knattarna kan göra idag när båda bremberg och bengan saknas.
Svarar på min egen fråga
Ishallar
På Vallentuna IP finns det två ishallar, A-hallen och B-hallen.

A-hallen har en publikkapacitet på ca 2.000 personer och innehåller servicedel samt omklädnings- och duschutrymmen för hela idrottsplatsen.
B-hallen är en kompletteringsanläggning som används mestadels för träning, ungdomsmatcher och korpverksamhet
EDIT: För det är väl A.hallen som används?!?!?

Ishallar
På Vallentuna IP finns det två ishallar, A-hallen och B-hallen.
A-hallen har en publikkapacitet på ca 2.000 personer och innehåller servicedel samt omklädnings- och duschutrymmen för hela idrottsplatsen.
B-hallen är en kompletteringsanläggning som används mestadels för träning, ungdomsmatcher och korpverksamhet
EDIT: För det är väl A.hallen som används?!?!?