Vikas skrev:Sista halmstrået greppat.
Flyt att Växjö hade flera tungvikter borta, bl.a. Rosén.

Vikas skrev:Sista halmstrået greppat.
Flyt att Växjö hade flera tungvikter borta, bl.a. Rosén.
Bra fråga, hade vi gjort det idag hade matchen varit slut efter typ 30 sek i PP... och vi hade torskat..sPTNC skrev:Varför plockar man inte keepern vid nummerärt överläge i OT?
Adam... vart har denna formen varit innan. Jösses! Riktigt bra idag!
EspenK skrev:Adam är hjälte idag igen. Växer nu. Kul att se!
Plus
Adam (solklar 1:a just nu).
Emil
Linus J
Ahlén
Bergfors
Minus
Matt
Lundh
Ljungh
Possler
TACK! Ville inte skriva detta själv, men jag skriver under på varje ord. Adam är inte en duglig back-up till ett SHL lag.captcash skrev:Adam, bra jobbat. Dock (måste ju vara negativ) så är det fan lite "olyckligt" att han spelat upp sig för nu kommer våra tomtar till tränare tro att "målvaktsposten är safe" för nästa säsong och kanske inte leta lika hårt längre. Tar absolut inte bort insatserna Adam gjort senaste tiden, det har varit helt OK, men sorry mannen, du är HA och vi behöver 2 nya målisar som är riktigt j-a heta.
Eller så har vi haft ett undermåligt försvarsspel tidigare och Tjomme har rätt.captcash skrev:Adam, bra jobbat. Dock (måste ju vara negativ) så är det fan lite "olyckligt" att han spelat upp sig för nu kommer våra tomtar till tränare tro att "målvaktsposten är safe" för nästa säsong och kanske inte leta lika hårt längre. Tar absolut inte bort insatserna Adam gjort senaste tiden, det har varit helt OK, men sorry mannen, du är HA och vi behöver 2 nya målisar som är riktigt j-a heta.
Det stämmer, man får inte dra målvakten i förlängning.Espan86 skrev:Tror inte man får plocka keepern? kanske ute å cyklar men har för mig jag har hört de.
Och ändå gjorde vi det i nästan i en minut.Edin skrev:Det stämmer, man får inte dra målvakten i förlängning.Espan86 skrev:Tror inte man får plocka keepern? kanske ute å cyklar men har för mig jag har hört de.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Verkligen bra insats av Adam. Fint pepp och hyll av klacken med.Lee Harvey Oswald skrev:Adam täpper till truten på de flesta här inne (inklusive undertecknad).
Snyggt!
Äg i första perren. Vi gjorde vårt vanliga tidiga mål och kan dock inte göra fler under 60min sedan.Skidlöparn skrev:Någon som kan köra en snabb recap på matchen? Verkar som att vi spelat bra och Adam likaså?