blårandigt skrev:hmm, Det är ajk-DIF i fotbollen 24,e vilket gör att jag tuvärr inte kommer.
när fotbollen är slut så smällere
Djurgården Fotboll klarar sig. Det är hockeyn som behöver varenda man.
Var snäll och tänk över ditt beslut.
mhmm
OCH aik har hemmaplan! Så du vill hellre ge aik pengar än DIF hockey? okej....
Jag förstår inte resonemanget, derbyt är väl den 24:e och hockeyn den 27:e eller? Jag hade i a f tänkt gå på båda...
Exakt vad fan. Det är väl två olika dagar? Läste på hemsidan för ett tag sedan att inga fotboll/hockeymatcher krockar med varann.
Så nu är det slut med undanflykter hit och dit. Bevisa att du inte är en medgångssupporter nu!
En gör det, en bortamatch. På grund av att tv4 flyttade DIF-Örebro för att kunna sända den som lördagsmatch.
Hiv71-DIF är den lördagen också, en match som hade varit perfekt i bortamatch-synpunkt. Riktigt tråkigt, då det hade varit kul att sjunga ut dom från Sveriges sämsta bortasektion.
Hoppas många, och då menar jag många, trots fotbolls-matchen reser till Jönköping!
DIF_Soldier skrev:
Djurgården Fotboll klarar sig. Det är hockeyn som behöver varenda man.
Var snäll och tänk över ditt beslut.
mhmm
Jag förstår inte resonemanget, derbyt är väl den 24:e och hockeyn den 27:e eller? Jag hade i a f tänkt gå på båda...
Exakt vad fan. Det är väl två olika dagar? Läste på hemsidan för ett tag sedan att inga fotboll/hockeymatcher krockar med varann.
Så nu är det slut med undanflykter hit och dit. Bevisa att du inte är en medgångssupporter nu!
Måste säga att jag väljer att gå på hockeyn nu alla dagar på året. Fotbollen har sitt stöd, om än hela idrottsintresset i Stockholm sjunkit de senaste åren.
Dessutom så har jag sån längtan till att få gå på hockey igen att det iaf inte hade varit svårt att välja om man var tvungen.
Crashmash skrev:En gör det, en bortamatch. På grund av att tv4 flyttade DIF-Örebro för att kunna sända den som lördagsmatch.
Hiv71-DIF är den lördagen också, en match som hade varit perfekt i bortamatch-synpunkt. Riktigt tråkigt, då det hade varit kul att sjunga ut dom från Sveriges sämsta bortasektion.
Hoppas många, och då menar jag många, trots fotbolls-matchen reser till Jönköping!
Den är Lördagen den 29 September, 18,30.
Jag ska kanske dit. Om det löser sig med skjuts. Några andra som ska dit?
Min längtan till denna match är nu fruktansvärd. Tänk att 10 minuter före matchstart stiga in på ett fullsatt Hovet och höra ''Oh when the Saints'' mullra i arenan.