Jag brukar inte länka till mina egna artiklar här på forumet (oftast låter jag någon annan göra det

Diskutera det gärna här!
Ha det bra!
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... ?id=187602
Håller med här, tycker inte att den där artikeln tog bort mycket av oron utan istället undrar jag om det finns en nonchalans att tro att ekonomin kommer lösa sig självt. Personligen är jag inte orolig för truppen har inte varit det heller egentligen utan det är ekonomin som är oroande och den ska man inte underskatta.espen21 skrev:Vet dock inte om det var så jäkla lugnande egentligen. Vad ska Tommy säga då? Det är klart att det är kris i plånboken. Det är ju fakta.
Tycker likadant som du Micke. Jag var uppe på kansliet för några veckor sen och satt och fika med Claes. De är jätte öppna allihop och är väldigt öpnna med deras planer och tankar om framtiden mm. Man kan inte vara mycker mer stolt än vad jag är över att vara djurgårdare. Dom är kanon hela bunten.Micke Nylander skrev:Vi pratade visserligen ingen ekonomi. Men där finns en plan och visst är det oroande, men till skillnad mot vissa andra så litar jag på styrelsen. De har både ekonomiska och juridiska kunskaper att fixa det!
Det gäller att publiken kommer! Budgetten för att lösa ekonomin är lagd på en publiksiffra i genomsnitt. Vad vet jag inte, men fixar vi det så tror jag inte det blir några problem.
Fernholm då? Även om pengarna inte var allt så fanns det väl andra anledningar till att han lämnade? Tänker på att han inte fick förlänga säsongen i Europa bla.jensa öhling skrev:Tommy menar att Hagos är den enda missen, men även bröderna Holmqvist gick ju till en konkurrent. Däremot håller jag med honom att man inte kan säga att vi förlorat en sån som Ekman med tanke på pengarna i Ryssland.
Vad det gäller vårt lag är det i nivå med SSK, Mora, Luleå och Skellefteå. Det är de fem säsmsta lagen i serien (Brynäs ända övriga lag vi kan rå på i längden). För att vi ska kunna vara före några av dom, eller helst alla gäller att målvakterna överrsskar positivt (ett jättefrågetecken på den sidan) samt att Linkan blir kvar och presterar i nivå med tidigare.