Andy skrev:Jag har ingen hundra procentig källa - mina inside källor i klubben försvann för ett par år sedan.
Märk dock att Tjärna inte behöver ha varit i kontakt med ryssarna. Allt kan vara skött via agenten.
Jag hoppas på honom, men enligt min källa ser det mörkt ut...
Allting, utan minsta vetskap hos spelaren? Ja, vad vet jag vad som sker i stora idrottsvärlden, kan säkert vara fallet att en agent riggar i princip allt utom underskrift innan han hör med spelaren...men det verkar rätt otroligt i mina öron. Och varför skulle Tjärna ljuga Marie Hallman så rätt upp i örat? Vem skulle i så fall någonsin tro något han säger hädanefter? Jag tror en hel del högre om honom än så.
Vem är denne Santala? Har hört hans namn, men vet inte mycket om honom. Är han den vi söker? Har han känsla för mål? Är han kapabel att lyfta en kedja?
Andy skrev:Jag har ingen hundra procentig källa - mina inside källor i klubben försvann för ett par år sedan.
Märk dock att Tjärna inte behöver ha varit i kontakt med ryssarna. Allt kan vara skött via agenten.
Jag hoppas på honom, men enligt min källa ser det mörkt ut...
Allting, utan minsta vetskap hos spelaren? Ja, vad vet jag vad som sker i stora idrottsvärlden, kan säkert vara fallet att en agent riggar i princip allt utom underskrift innan han hör med spelaren...men det verkar rätt otroligt i mina öron. Och varför skulle Tjärna ljuga Marie Hallman så rätt upp i örat? Vem skulle i så fall någonsin tro något han säger hädanefter? Jag tror en hel del högre om honom än så.
Vetskap har han självklart i så fall - det är ju han själv som bestämmer - vad jag menar är att Tjärna säger att HAN (personligen och direkt) inte varit i kontakt med ryssarna...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
DIF_Soldier skrev:Vem är denne Santala? Har hört hans namn, men vet inte mycket om honom. Är han den vi söker? Har han känsla för mål? Är han kapabel att lyfta en kedja?