klintan85 skrev:Jag tror inte att det kommer att hålla hela tiden det här om man fortsätter ha Reideborn i laget. Tellquist kan ju inte göra allt jobb själv. Det dummaste Jocke har gjort var att värva Reideborn och göra sig av med Linus. Varför värvar man en medioker målvakt när man redan har en bra junior i laget. Det sämsta Jocke har gjort tillsammans med förlängningen med "Hank".
Jag säger inte emot när det gäller Adam men vi vet å andra sidan inte vad prislappen var. Det kan vara ekonomiskt försvarbart för SÅ dålig har han inte varit.
Gällande Hank så begriper jag verkligen inte gnället.
Efter Lundh, Matt och Lundin (10+ matcher) har Hank bäst +/- av alla forwards. Ljungh, Linus, Vejdemo, Brodin, Davidssons, Ikonen mfl är sämre. En klockren stomspelare som ger 100% i varje byte, precis den typen man skall skriva kontrakt med för du vet vad du får och behöver inte tömma plånboken. Sen kan jag tycka att Hank borde gjort ett par baljor på alla de chanser han vaskat fram men det är å andra sidan inte hans uppgift i en fjärdelina heller.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.