Bautabröl skrev:Grampus skrev:Jag kan inte gå på matcherna. bara några få ggr om året. med morfar. bor i västervik och kan inte sita och åka upp och ner hella tiden. men jag går på så många matcher som det går.

Låter kanonbra! Vi stöttar alla Djurgår´n så gott vi kan

Gör vi det?
Det börjar att dra ihop sig mina Djurgårds bröder. Storsatsning hit och dit, jag personligen tycker inte att DIF har visat det. Men jag är ändå positiv inom kommande säsong, jag räknar med ett DIF som verkeligen visar den rätta inställningen, sluta aldrig kämpa,Självförtroendet för dom är det där lilla extra som jag tycker att inte dom andra lagen har.
Hur många gånger har vi inte hört från spelarna, "När det är så här mycket folk på läktarn toskar vi inte en match." Det är så sant, det ryser inom mig när jag hör dem säga det, varje gång. Det visar verkeligen hur mycket dom uppskattar vårt stöd, för när vi väl är där. Är vi supportrar och DIF oslagbara! Förutsättningarna i DIF's ledning finns tyvärr inte längre. Och det handlar inte minst om pengar, som ni nu redan säkert vet. Tyvärr är det pengar det handlar om pengar, och hur DIF ska få detta och ändra sig blir svårt utan vår hjälp. Tar vi poäng alla hemma matcher så kommer vi till slutspel, kommer vi till slutspel, har vi riktigt stor chans för Guldet, jag vet inte varför jag alltid är så här positiv, men det är sant. Vi kan bära DIF riktigt långt! Så se till verkeligen och visa att ni är Djurgårdare nu! Försök få alla fotbolls freaken i Stockholm och börja gå på hockey, ni som känner dem. Tyvärr kommer inte jag finnas på plats varje hemma match, jag är bara 15 år. Jag går runt 7~ Hemma matcher varje säsong. Men nu har jag sommarjobbat, och jag ska göra allt jag kan för att komma och stötta Djurgården i 15 matcher!
Så, Stödjer vi DIF så gott vi kan allihopa? Jag är säker på att det finns många här inne som gör allt dem kan för att stödja vårt DIF, men även det kanske inte är alla som kan gå på alla hemma matcher pga Ekonomiska förutsättningar, men varför inte spara och ladda upp ordentligt? För nu ska vi jävla visa hela landet att Vi é DIF!!
Ha en trevlig kväll!