SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Sämst som alltid. nu har ju Linköpings anfall vaknat oxå.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, undrar jag med och var var trippingen?Henke_F skrev:Hur i helvete kunde det bli puck out? Var väl ett slagskott ifrån egen zon som gick precis över plexit över deras målis?S. Skuggan skrev:Ja, parisk och som grädde på moset, rörande cmore usla matchbevakning.captcash skrev:Skönt med opartiska kommentatorer också... vi har gjort två turliga mål som "inte alls såg svåra ut", men när Plastköping reducerar så skriker han i runkorgasm-falsett och ylar med skratt i halsen "hur viktigt och bra för matchen det var"... jaja, fuck samma, men retar mig när jag måste lyssna på skiten, vill ju bara klippa till honom på käften! Vet din plats, kommentatorjävel!
Skickat från någonstans
*Mutter, mutter mutter* ...köpta jävla zebror!
Skickat från någonstans
Vi har aldrig nån fart in i anfallszon när vi spelar powerplay. Tar de alltid så jävla lugnt och plet aldrig skridskor!
- MarcusDaze
Det är så jävla tråkigt att båda lagen inte spelar efter samma regelbok. Domarnivån är så jävla hemsk i Sverige att det inte är sant.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag slutar titta.
Får se om det hjälper.
Får se om det hjälper.
Vet att vi hade boxplay men efter två mål så tar man timeout och vilar upp bästa boxen. De var ju helt sänkta. Dribbla istället för att lägga ner i box. Ingen bra idé.
Vår box utan Urbom och Varakas....
Ok att det verkar vara skralt med folk på Hovet men var nog bara domaren som såg den ändå.S. Skuggan skrev:Ja, undrar jag med och var var trippingen?Henke_F skrev:Hur i helvete kunde det bli puck out? Var väl ett slagskott ifrån egen zon som gick precis över plexit över deras målis?S. Skuggan skrev:Ja, parisk och som grädde på moset, rörande cmore usla matchbevakning.captcash skrev:Skönt med opartiska kommentatorer också... vi har gjort två turliga mål som "inte alls såg svåra ut", men när Plastköping reducerar så skriker han i runkorgasm-falsett och ylar med skratt i halsen "hur viktigt och bra för matchen det var"... jaja, fuck samma, men retar mig när jag måste lyssna på skiten, vill ju bara klippa till honom på käften! Vet din plats, kommentatorjävel!
Skickat från någonstans
Skickat från någonstans
Mutpengarna värmer nog i fickan.
Senast redigerad av Henke_F den 2016-10-21 19:28:58, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Spelar Ikonen ikväll. Totalt osynlig.
Problemet med laget såsom jag ser det. De tilltänkta stjärnorna framåt levererar inte. Vi saknar ett fungerande spelsystem, vi har två svaga målvakter. Lösningen. Sparka Håkansson och ersätt med erfaren coach med god offensivt sinne. Sparka Jeff. Ersätt med Zackrisson. Skicka valfri målvakt till hockeyallsvenskan och ersätt med ny! Det finns absolut ingenting som tyder på att det ska vända av sig själv. Vi måste få till en förändring nu!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Vi är bättre men har dålig karma just nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
"En spelare som skjuter, slår eller dirigerar pucken direkt (utan att den reflekteras på någon eller något) ut från spelytan ifrån sin egen försvarszon, oavsett var pucken faktiskt lämnar spelytan (förutom där det inte finns något skyddsglas), ska ådömas mindre straffet. Den avgörande faktorn är var pucken var när den sköts iväg."S. Skuggan skrev:Ja, undrar jag med och var var trippingen?Henke_F skrev:Hur i helvete kunde det bli puck out? Var väl ett slagskott ifrån egen zon som gick precis över plexit över deras målis?S. Skuggan skrev:Ja, parisk och som grädde på moset, rörande cmore usla matchbevakning.captcash skrev:Skönt med opartiska kommentatorer också... vi har gjort två turliga mål som "inte alls såg svåra ut", men när Plastköping reducerar så skriker han i runkorgasm-falsett och ylar med skratt i halsen "hur viktigt och bra för matchen det var"... jaja, fuck samma, men retar mig när jag måste lyssna på skiten, vill ju bara klippa till honom på käften! Vet din plats, kommentatorjävel!
Skickat från någonstans
Skickat från någonstans
Det var för övrigt ett jävulskt skott han fick på där, Urbom. Aja, vi har alla chanser att dra längsta strået ikväll och faktiskt så tror jag vi gör det.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- BloodBride
Få se om det funkar att skriva den här gången. Vart nå't knas förra gången (prickade bokstäver blev konstiga och inte gick det att skicka heller).
Lite slagsmål behövs nu. Kanske inte något brutalt, men något som väcker grabbarna så dom får smak på blod. Ursäkta, jag menar smak på plast.
Vi tar det här. Tre pinnar blir det. Lita på mej!!!
Lite slagsmål behövs nu. Kanske inte något brutalt, men något som väcker grabbarna så dom får smak på blod. Ursäkta, jag menar smak på plast.
Vi tar det här. Tre pinnar blir det. Lita på mej!!!
-
Oavsett domarnivå, hur många gånger har utvisningar sänkt oss nu? Känns som vi tar sjukt mycket tvåor den här säsongen, och många är helt onödiga.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk