SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Djurgårdens IF - Linköping
Fredagen den 21 oktober
Matchstart: 19:00
Nu är det dags för nästa hemmamatch mot Linköping.
Biljetter kan ni köpa här:
Köp din biljett nu!
Biljettpotter och paket kan ni köpa här:
Köp paket och biljettpotter här!
Matchen sänds på C More. Vill ni beställa hem ett abonnemang eller ett dagspaket? Gör det då via länken här nedan, så får Djurgården en extra summa pengar!
Ta Mig Till C More
Fredagen den 21 oktober
Matchstart: 19:00
Nu är det dags för nästa hemmamatch mot Linköping.
Biljetter kan ni köpa här:
Köp din biljett nu!
Biljettpotter och paket kan ni köpa här:
Köp paket och biljettpotter här!
Matchen sänds på C More. Vill ni beställa hem ett abonnemang eller ett dagspaket? Gör det då via länken här nedan, så får Djurgården en extra summa pengar!
Ta Mig Till C More
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Hatar mitt säsongskort just nu. Vill bara ligga hemma på soffan, pilla navel, käka popcorn och fortsätta nöta The Wire (för andra gången) men NEJ NEJ - här e Djurgårns tunga grabbar..
Missade matchen i onsdags men hörde spelet såg bättre ut. Det var ju kul. Nu är jag på plats dock, så räkna med tredje matchen vi blir nollade på Hovet. Gissar på att tonerna ändå kommer vara hoppfulla efteråt, lite "den här matchen är bara att glömma, vi kommer hitta vårt spel imorrn när vi lirar i Linköping".
Sen var den helgen förstörd.
Missade matchen i onsdags men hörde spelet såg bättre ut. Det var ju kul. Nu är jag på plats dock, så räkna med tredje matchen vi blir nollade på Hovet. Gissar på att tonerna ändå kommer vara hoppfulla efteråt, lite "den här matchen är bara att glömma, vi kommer hitta vårt spel imorrn när vi lirar i Linköping".
Du är med oss överallt, Stefan.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vajern är perfekt att se efter matchen. Så inser du att det finns några som har det värre än oss iaf.dutti skrev:Hatar mitt säsongskort just nu. Vill bara ligga hemma på soffan, pilla navel, käka popcorn och fortsätta nöta The Wire (för andra gången) men NEJ NEJ - här e Djurgårns tunga grabbar..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här måste bara vara vinst. Nu börjar det snart inte finnas några alternativ.
4-1, Hultan och Jeff gör varsitt.
4-1, Hultan och Jeff gör varsitt.
Agree, det går inte att förlora nu igen och vi måste fan börja göra mål på Hovet... lagen som kommer på besök i vår "borg" är ju inte direkt skrajja nu för tiden.. det är snarare som att besöka Andy's Lekland än att komma till ett fort av ångande järnkaminer som tuggar fragda med röda ögon! 
Snälla, enkel och målrik vinst... snälla?

Snälla, enkel och målrik vinst... snälla?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hitta ett sett att vinna matchen, det får se ut hur fan det vill, bra lag lyckas vinna även om dom inte har den bästa dagen på jobbet, vi förlorar även om vi har en bra dag på jobbet, ändra på det nu innan vi går in i November TACK.
Spela fult
LHC har ju nästan varit en större besvikelse än oss hittills, i alla fall om man ser till förväntningar. Ganska givet att deras resa mot toppen börjar idag och fortsätter imorgon
Förlust idag och då är kvalet 100 % på ingång.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Nix.Morwin skrev:Förlust idag och då är kvalet 100 % på ingång.
Född till sportchef.
Hur länge ska Emil vara sjuk?
Vejdemo petad till extraspelare. Väntar verkligen att han ska komma igång men han får inte mycket att stämma i år.
Vejdemo petad till extraspelare. Väntar verkligen att han ska komma igång men han får inte mycket att stämma i år.
mb81 skrev:Hur länge ska Emil vara sjuk?
Med vår tur är det körtelfeber och frånvaro fram till kvalet.
Vilket kval?EspenK skrev:mb81 skrev:Hur länge ska Emil vara sjuk?
Gillade spelet mot FBK. Kommer vi upp i den nivån som vi höll i period 1 och 2 så finns chansen. Nu borde vi ha samlat på oss tillräckligt med motstuds för att lite medstuds ska tillåtas.
För övrigt anser jag att Bernhardt gör det bra när han får chansen.. Spelar enkelt och stabilt.
Kom igen nu Djurgården!!!!
För övrigt anser jag att Bernhardt gör det bra när han får chansen.. Spelar enkelt och stabilt.
Kom igen nu Djurgården!!!!
mb81 skrev:Vilket kval?EspenK skrev:mb81 skrev:Hur länge ska Emil vara sjuk?
Menade att vår otur leder åt det hållet. (Med vår tur...)