Frölunda - Djurgårdens IF, 14/8 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
blårandigt
Säsongskort: Ja

Inlägg av blårandigt »

Strömberg=power skrev:Det kommer nog en hel del Djurgårdare tror jag. Djurgården är det lag som har mest supporters runt om i landet. Även om det inte syns på alla matcher.

Men när tv4 gjorde en undersökning för något år sedan om vilket lag som har mest supporters på bortamatcherna så var faktiskt Djurgården högst upp av alla. Deras förklaring var då att Djurgårdens supporters är så utspridda i landet. Skulle nog kunna stämma, för den storklubb DIF var och fortfarande är.
så sant så, Djurgårdare är väldigt utsprida. Tex luleå. det finns ingen som håller på luleå nere i malmö.
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Tror jag kommer vara på plats med hjälp av DIF Gbg (?). Hoppas så är fallet i alla fall :)
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

SKIIIIIIT oxå alla biljetter är slutsålda :( jag som hade sett fram mot det här under sommaren.... Ja ja heja djurgården i alla fall.....
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Inlägg av Strömberg=power »

Hawk skrev:SKIIIIIIT oxå alla biljetter är slutsålda :( jag som hade sett fram mot det här under sommaren.... Ja ja heja djurgården i alla fall.....
Va?! Finns det inga biljetter kvar?? Tycker synd om alla Djurgårdare som skulle åka dit från Sthlm... Aja, det fixade inte sig med skjutsen så det skulle väl inte bli något ändå för min del.

Finns det nån på forumet som har en kompis eller någon som ska kolla på matchen imorgon, och som kan hålla kontakten med den personen och förse oss med information om mål, hur vissa spelare sköter sig o.s.v? Skulle vara roligt om någon kunde göra det, för SR sänder väl inte matchen?

HEJA DIF! Imorgon krossar ni Frölunda och Niklas Andersson :!:
Djurgården-Ett lag i med och motvind
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Fyfan vad kasst. Skabb-indianerna lirar i en arena som tar 700 pers. Och säljer endast biljetter i affärer. Är det så dom lever på sitt publiktryck? Att dom inte vågar sälja biljetter över nätet när DIF har två matcher på två dagar nere i gbg.

Fan vad laddad jag var för den här matchen, fan vad jag hatar frölunda.

[Frölunda Indians = FI = Feministiskt Iniativ?]
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Crashmash skrev:Fyfan vad kasst. Skabb-indianerna lirar i en arena som tar 700 pers. Och säljer endast biljetter i affärer. Är det så dom lever på sitt publiktryck? Att dom inte vågar sälja biljetter över nätet när DIF har två matcher på två dagar nere i gbg.

Fan vad laddad jag var för den här matchen, fan vad jag hatar frölunda.

[Frölunda Indians = FI = Feministiskt Iniativ?]
Slutsålt i Kungälv
Men matchen liverapporteras i textform
I dag meddelar Kungälv Hockey, som arrangerar matchen mot Djurgården på tisdagen, att samtliga biljetter är slutsålda. Det betyder fullsatt mot Djurgården i morgon kväll.

Frölunda Indians kommer, i samarbete med Kungälv Hockey, att liverapportera i textform från Oasen.

Det blir samma upplägg som under en vanlig Elitseriematch, dvs med löpande rapportering i textform på frolundaindians.com, av händelserna under matchen.
Mer info om liverapporteringen kommer här på frolundaindians.com under matchdagen.
henke
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av henke »

Men sicket jävla skämt. Denna matchen hade man ju tänkt se, hade inte en tanke på att man var tvungen att skaffa biljett i god tid till en sketen träningsmatch..
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Hoppas på en bra match för Riddarns del då, skulle vara kul om han håller nollan :)
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Crashmash skrev:Hoppas på en bra match för Riddarns del då, skulle vara kul om han håller nollan :)
Han kommer klara av det bra, det är jag säker på! ;)

Men jag vill helst se Engqvist Center istället för Ask!

Men detta ska nog gå bra! Hejja Djurgårn!
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Någon som vet ifall matchen sänds på radion eller dylikt?
kungK2

Inlägg av kungK2 »

Ska bli kul att hockeyn smyger igång lite. Jag har inga direkta förväntningar så här tidigt men hoppas att ungtupparna visar upp ett lovande spel för det kommer vi behöva under säsongen.
Bonoman

Inlägg av Bonoman »

Ny här, men har ändå ett 34-årigt DIF-hjärta!
Ska se matchen i kväll. Skriver ngt kort om matchen imorrn!
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Bonoman skrev:Ny här, men har ändå ett 34-årigt DIF-hjärta!
Först och främst: Välkommen hit till detta trevliga och mogna forum. :)

Sen, du har inte möjlighet att ha telefonkontakt/smskontakt med någon som kan skriva liveupdates på forumet?
Nu är du troligen redan på plats, men om du ej är det så skicka ett PM.
rated_x

Inlägg av rated_x »

Crashmash skrev:
Bonoman skrev:Ny här, men har ändå ett 34-årigt DIF-hjärta!
Först och främst: Välkommen hit till detta trevliga och mogna forum. :)

Sen, du har inte möjlighet att ha telefonkontakt/smskontakt med någon som kan skriva liveupdates på forumet?
Nu är du troligen redan på plats, men om du ej är det så skicka ett PM.
matchen går att följa lite på games online på swehockey.se
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

rated_x skrev:matchen går att följa lite på games online på swehockey.se
Såg även att den gick att följa på FIs hemsida.
Skriv svar