så sant så, Djurgårdare är väldigt utsprida. Tex luleå. det finns ingen som håller på luleå nere i malmö.Strömberg=power skrev:Det kommer nog en hel del Djurgårdare tror jag. Djurgården är det lag som har mest supporters runt om i landet. Även om det inte syns på alla matcher.
Men när tv4 gjorde en undersökning för något år sedan om vilket lag som har mest supporters på bortamatcherna så var faktiskt Djurgården högst upp av alla. Deras förklaring var då att Djurgårdens supporters är så utspridda i landet. Skulle nog kunna stämma, för den storklubb DIF var och fortfarande är.
Frölunda - Djurgårdens IF, 14/8 2007
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
- Strömberg=power
Va?! Finns det inga biljetter kvar?? Tycker synd om alla Djurgårdare som skulle åka dit från Sthlm... Aja, det fixade inte sig med skjutsen så det skulle väl inte bli något ändå för min del.Hawk skrev:SKIIIIIIT oxå alla biljetter är slutsåldajag som hade sett fram mot det här under sommaren.... Ja ja heja djurgården i alla fall.....
Finns det nån på forumet som har en kompis eller någon som ska kolla på matchen imorgon, och som kan hålla kontakten med den personen och förse oss med information om mål, hur vissa spelare sköter sig o.s.v? Skulle vara roligt om någon kunde göra det, för SR sänder väl inte matchen?
HEJA DIF! Imorgon krossar ni Frölunda och Niklas Andersson

Djurgården-Ett lag i med och motvind
Fyfan vad kasst. Skabb-indianerna lirar i en arena som tar 700 pers. Och säljer endast biljetter i affärer. Är det så dom lever på sitt publiktryck? Att dom inte vågar sälja biljetter över nätet när DIF har två matcher på två dagar nere i gbg.
Fan vad laddad jag var för den här matchen, fan vad jag hatar frölunda.
[Frölunda Indians = FI = Feministiskt Iniativ?]
Slutsålt i KungälvCrashmash skrev:Fyfan vad kasst. Skabb-indianerna lirar i en arena som tar 700 pers. Och säljer endast biljetter i affärer. Är det så dom lever på sitt publiktryck? Att dom inte vågar sälja biljetter över nätet när DIF har två matcher på två dagar nere i gbg.
Men matchen liverapporteras i textform
I dag meddelar Kungälv Hockey, som arrangerar matchen mot Djurgården på tisdagen, att samtliga biljetter är slutsålda. Det betyder fullsatt mot Djurgården i morgon kväll.
Frölunda Indians kommer, i samarbete med Kungälv Hockey, att liverapportera i textform från Oasen.
Det blir samma upplägg som under en vanlig Elitseriematch, dvs med löpande rapportering i textform på frolundaindians.com, av händelserna under matchen.
Mer info om liverapporteringen kommer här på frolundaindians.com under matchdagen.
-
-
Först och främst: Välkommen hit till detta trevliga och mogna forum.Bonoman skrev:Ny här, men har ändå ett 34-årigt DIF-hjärta!
Ska se matchen i kväll. Skriver ngt kort om matchen imorrn!

Sen, du har inte möjlighet att ha telefonkontakt/smskontakt med någon som kan skriva liveupdates på forumet?
Nu är du troligen redan på plats, men om du ej är det så skicka ett PM.
matchen går att följa lite på games online på swehockey.seCrashmash skrev:Först och främst: Välkommen hit till detta trevliga och mogna forum.Bonoman skrev:Ny här, men har ändå ett 34-årigt DIF-hjärta!
Ska se matchen i kväll. Skriver ngt kort om matchen imorrn!
Sen, du har inte möjlighet att ha telefonkontakt/smskontakt med någon som kan skriva liveupdates på forumet?
Nu är du troligen redan på plats, men om du ej är det så skicka ett PM.