SHL Omgång 12: Djurgårdens IF - Örebro 16/11 2015
- Jim Morrison
Re: SHL Omgång 12: Djurgårdens IF - Örebro 16/11 2015
Vi kommer nog inte se Sören igen på väldigt länge.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är något ALLVARLIGT fel med vårt PP. Håkansson är totalt misslyckad som tränare så här långt.
Gnyyy. Vad är det för jävla PP.
Tvungen att jobba idag. Gick det bra med Sören? Spelar han vidare?
-
Hade vi pp?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
1891
Jaha, så här ger man bort matcher.
Att vi ALDRIG kan utnyttja såna här lägen. Sen lär Sörensen vara borta bra jävla länge också.
Bra kväll.
Att vi ALDRIG kan utnyttja såna här lägen. Sen lär Sörensen vara borta bra jävla länge också.
Bra kväll.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säg inte så, om även sant, ser jag honom hellre i 2.a.Jim Morrison skrev:Vi kommer nog inte se Sören igen på väldigt länge.
Vem hade förväntat sig något annat?Vikas skrev:Det är något ALLVARLIGT fel med vårt PP. Håkansson är totalt misslyckad som tränare så här långt.
Avgå Jocke.
Vem i helvete är ansvarig för pp spelet!!!!??? Dags att ta fram ett nytt?!
Det är något riktigt fel ja. Vi lyckas inte trycka ner boxen och passningarna går sjukt långsamt. Måste ha in leftare och rightare på rätt sidor till att börja med.Vikas skrev:Det är något ALLVARLIGT fel med vårt PP. Håkansson är totalt misslyckad som tränare så här långt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alltså, det här laget kan omöjligt träna powerplay. Och gör dom det så tränar dom på helt fel saker. Testa att passa genom boxen någon gång, bara för att bryta mönstret tex...........................
Jag är inte arg, och inte besviken.
Men alltså den där jävla passningen bakom mål som studsar som motståndarna får bryta i spel fem mot tre, som i sin tur leder till en hakningsutvisning. Varför slå den? Fattar inte.
Direktpass och direktskott måste väl även DIF klara av?
- minalman
- Säsongskort: Ja
Är vi förbannade eller rädda nu? Förr skulle ingen vilja möta oss efter det som hände i första. Nuförtiden känns det ibland som vi bara blir ängsliga och skitnödiga när någon i laget åkt på en propp.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Ja, tempo upp.Praetori skrev:Det är något riktigt fel ja. Vi lyckas inte trycka ner boxen och passningarna går sjukt långsamt. Måste ha in leftare och rightare på rätt sidor till att börja med.Vikas skrev:Det är något ALLVARLIGT fel med vårt PP. Håkansson är totalt misslyckad som tränare så här långt.