Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
-
Höken skrev:Smurf för fan ge dig. Challe har gjort så mycket för DIF och du kan inte klandra honom. Speciellt inte med en så patetiskt ramsa! Visst känns det surt att han lämnade klubben, men låt det va...Det är bara att gå vidare!
Första vettiga inlägget från Smurf på ytterst länge och så kastar ni skit på det. Självklart skall Challe få sina fiskar varma vid nästa besök i stan. Har ni redan glömt alla turer i vintras / våras. "Jag kommer inte lämna DIF" eller "Jag förhandlar inte med någon annan klubb". Mitt under en brinnande kamp för slutspel satt han och förhandlade med Timrå och sådant gör man bara inte. Framför allt inte med tanke på tidigare uttalanden. uruselt agerat om ni frågar mig och varför skall vissa personers agerande vara förlåtligt medan när andra gör likadant är det oförlåtligt? Challes agerande ligger på samma sandlådenivå som Stefan Pettersson sysslade med under sin säsong i DIF. Dessa båda ageranden kan anses hålla samma låga nivå och jag tror inte någon härinne är vänligt inställd till Pettersson eller?
Jag kan förstå om en spelare / ledare vill lämna en förening om de inte får speltid eller om liknande orsaker föreligger, men då skall det hela skötas snyggt och det har inte detta gjorts snarast raka motsatsen och då spelar det ingen roll om person i fråga tagit 78 sm-guld eller inget, likväl är det en svikare av stora mått.
- Fältmarskalk Torstensson
Huruvida Petter är en Djurgårdare låter jag vara därhän...
Jag länkar istället till en vars lojalitet inte inte kan betvivlas http://www.jackvreeswijk.se/
Jag länkar istället till en vars lojalitet inte inte kan betvivlas http://www.jackvreeswijk.se/
-
-
-
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Yepp, Challe förtjänar en skopa han med.Kall-El skrev:Höken skrev:Smurf för fan ge dig. Challe har gjort så mycket för DIF och du kan inte klandra honom. Speciellt inte med en så patetiskt ramsa! Visst känns det surt att han lämnade klubben, men låt det va...Det är bara att gå vidare!
Första vettiga inlägget från Smurf på ytterst länge och så kastar ni skit på det. Självklart skall Challe få sina fiskar varma vid nästa besök i stan. Har ni redan glömt alla turer i vintras / våras. "Jag kommer inte lämna DIF" eller "Jag förhandlar inte med någon annan klubb". Mitt under en brinnande kamp för slutspel satt han och förhandlade med Timrå och sådant gör man bara inte. Framför allt inte med tanke på tidigare uttalanden. uruselt agerat om ni frågar mig och varför skall vissa personers agerande vara förlåtligt medan när andra gör likadant är det oförlåtligt? Challes agerande ligger på samma sandlådenivå som Stefan Pettersson sysslade med under sin säsong i DIF. Dessa båda ageranden kan anses hålla samma låga nivå och jag tror inte någon härinne är vänligt inställd till Pettersson eller?
Jag kan förstå om en spelare / ledare vill lämna en förening om de inte får speltid eller om liknande orsaker föreligger, men då skall det hela skötas snyggt och det har inte detta gjorts snarast raka motsatsen och då spelar det ingen roll om person i fråga tagit 78 sm-guld eller inget, likväl är det en svikare av stora mått.
Vad hände med den där ramsan som alltid spelades under spelavbrotten, inte minst säsongen 99/00?
"Tjala-lalala..."
"DJUR-GÅR-DEN!"
"Tjala-lalala..."
"DJUR-GÅR-DEN!"
Den trudelutten boostade upp stämningen rejält på matcherna. Varför har man tagit bort den?
Säg den glädje som varar
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Opus låt "Live is life" tror jag att du syftar på (man hade dock tagit bort texten förutom "nana-nanana"-delen. För övrigt tycker jag det är bra att vi inte har något sådant. Känns alldeles för mycket NHL/Cloetta Center.DIF_Soldier skrev: Vad hände med den där ramsan som alltid spelades under spelavbrotten, inte minst säsongen 99/00?
"Tjala-lalala..."
"DJUR-GÅR-DEN!"
"Tjala-lalala..."
"DJUR-GÅR-DEN!"
Den trudelutten boostade upp stämningen rejält på matcherna. Varför har man tagit bort den?
Stinker kaffeburk/chokladask lång väg...Diffe89 skrev:Opus låt "Live is life" tror jag att du syftar på (man hade dock tagit bort texten förutom "nana-nanana"-delen. För övrigt tycker jag det är bra att vi inte har något sådant. Känns alldeles för mycket NHL/Cloetta Center.DIF_Soldier skrev: Vad hände med den där ramsan som alltid spelades under spelavbrotten, inte minst säsongen 99/00?
"Tjala-lalala..."
"DJUR-GÅR-DEN!"
"Tjala-lalala..."
"DJUR-GÅR-DEN!"