Eurosport 2 sverige visas den påMattebo skrev:Den ska visas på Eurosport 2. Box-tablån kanske inte har uppdaterats.Glory1 skrev:Står ju att den ska visas på eurosport 2 men när jag tittar på min tablå i boxen står det fotboll ekstraklasa 2015Går det att se på nätet på något sätt?
CHL: Djurgårdens IF - Tappara 20/8 2015
Re: CHL: Djurgårdens IF - Tappara 20/8 2015
Hur ställer vi upp?
-
Jag e på Star och värmer upp med en kall innan match. Snart ska jag gå in i Globen. Otroligt taggad inför denna säsong.
Skickat från min E6553 via Tapatalk

ALLTID OAVSETT!
ta en kall för mig med då jag ej kan va på platsSaintJocke skrev:Jag e på Star och värmer upp med en kall innan match. Snart ska jag gå in i Globen. Otroligt taggad inför denna säsong.![]()

Det verkar som att matchen sänds via magine.com, men jag får just nu ingen bild på eurosport2 HD. Men ljud i alla fall
Sitter man som jag utomlands så är det vpn som gäller.

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag kollade matcherna mot VIK och SAIK från New Orleans utan VPNsensei skrev:Det verkar som att matchen sänds via magine.com, men jag får just nu ingen bild på eurosport2 HD. Men ljud i alla fall![]()

Vad sjuk du är, skulle aldrig kolla på match utan vpnMarcusDaze skrev:Jag kollade matcherna mot VIK och SAIK från New Orleans utan VPNsensei skrev:Det verkar som att matchen sänds via magine.com, men jag får just nu ingen bild på eurosport2 HD. Men ljud i alla fall![]()

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
sensei skrev:Vad sjuk du är, skulle aldrig kolla på match utan vpnMarcusDaze skrev:Jag kollade matcherna mot VIK och SAIK från New Orleans utan VPNsensei skrev:Det verkar som att matchen sänds via magine.com, men jag får just nu ingen bild på eurosport2 HD. Men ljud i alla fall![]()
Går det inte att bädda in youtube videor här på forumet?
En råtta i kommentatorsbåset!
En och en halvbastis7 skrev:En råtta i kommentatorsbåset!

Skönt att Valentina är där och håller upp nivån liteMattebo skrev:En och en halvbastis7 skrev:En råtta i kommentatorsbåset!

Boltenstern också som jobbat för DIFbastis7 skrev:Skönt att Valentina är där och håller upp nivån liteMattebo skrev:En och en halvbastis7 skrev:En råtta i kommentatorsbåset!

Juste det va hon som låg med alla spelareGlory1 skrev:Boltenstern också som jobbat för DIFbastis7 skrev:Skönt att Valentina är där och håller upp nivån liteMattebo skrev:En och en halvbastis7 skrev:En råtta i kommentatorsbåset!

Daniel Brodin som center i 3dje?

Haha precis!bastis7 skrev:Skönt att Valentina är där och håller upp nivån liteMattebo skrev:En och en halvbastis7 skrev:En råtta i kommentatorsbåset!
Visst är laguppställningen felupplagd, eller fetexperimenterar de på centersidan?