CHL: Djurgårdens IF - Tappara 20/8 2015
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: CHL: Djurgårdens IF - Tappara 20/8 2015
Äntligen som jag har längtat efter en riktigt tävlingsmatch igen. Är lika taggad som inför en SM-final.
Avskaffa tre mot tre.
Jahapp, hur ställer vi upp i dag då...? Viktig match direkt. Förlust här och vi är redan ute.
Är Thoresen med idag eller fortfarande rehab? Hade varit sjukt kul att se honom spela snart.
Får nog vänta till tidigast seriestart.Staten skrev:Är Thoresen med idag eller fortfarande rehab? Hade varit sjukt kul att se honom spela snart.
2014-04-07, vad hände?
Hoppas på Hultström i PP1, allt annat är katastrof!
Kämpa!
Kämpa!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ska bli spännande att se min första match för säsongen. Förhoppningsvis får man svar på en del frågor om hur väl rustade vi står. Känslan, baserad på "hur lagen är på papperen", är att vi hamnar runt plats 8 i tabellen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
Sliter mig loss hemifrån och ser den här live, kan fan inte hålla mig längre. Jag känner mig som en alkoholtörstande alkis som står utanför bolaget, med snålvattnet rinnande i mungipan och en desperat paralyserad min i ansiktet. Hockey betyder fan mer för mig än vad som kan anses hälsosamt.
CHL skulle kunna vara en sjukt kul grej. Men tyvärr lär vi som vanligt stå med ett B-lag på isen. Då menar jag inte att Thoresen saknas, utan att ALLA ska få spela lika mycket, i ALLA olika spelformer. Har en spelare kissat med lite för ojämn stråle inför matchen så ställs han över då det finns överhängande risk för prostatacancer osv.
Njaa, klart lite abstinenssläckande må det vara, men jag är 110% taggad till SHL-premiären. Inte en dag tidigare!
Njaa, klart lite abstinenssläckande må det vara, men jag är 110% taggad till SHL-premiären. Inte en dag tidigare!
- SirDIFalot
Hoppas verkligen inte DIF behandlar det här som träningsmatcher som man gjorde ifjol.
Expert.
Skall bli intressant att se laguppställningen till denna match.
Hoppas precis som andra härinne att vi ser detta som tävlingsmatcher, men att vi självfallet inte chansar med småskadade spelare. Jag vill alltså se "toppningar" i PP och BP samt att de för dagen bästa spelarna matchas lite hårdare än de som inte är på tårna riktigt.
Hoppas precis som andra härinne att vi ser detta som tävlingsmatcher, men att vi självfallet inte chansar med småskadade spelare. Jag vill alltså se "toppningar" i PP och BP samt att de för dagen bästa spelarna matchas lite hårdare än de som inte är på tårna riktigt.
Står ju att den ska visas på eurosport 2 men när jag tittar på min tablå i boxen står det fotboll ekstraklasa 2015
Går det att se på nätet på något sätt?

Den ska visas på Eurosport 2. Box-tablån kanske inte har uppdaterats.Glory1 skrev:Står ju att den ska visas på eurosport 2 men när jag tittar på min tablå i boxen står det fotboll ekstraklasa 2015Går det att se på nätet på något sätt?
- MarcusDaze
Jag kommer att köra med Eurosportplayer men det är säkert som Mattebo säger att den visas på Eurosport 2 för att på eurosportplayer så kommer streamen till matchen direkt från ES2.Glory1 skrev:Står ju att den ska visas på eurosport 2 men när jag tittar på min tablå i boxen står det fotboll ekstraklasa 2015Går det att se på nätet på något sätt?
EDIT: Jag kommer att se via Magine. Gratis i 30 dagar och där ingår Eurosport 1 & 2

Har också registrerat mig på magine nu ifall att. Får väl se om jag kommer kunna se via TVn eller ej.
Har haft problem med vanliga eurosport tidigare att tablån på nätet inte stämt överens med vad som visas
Har haft problem med vanliga eurosport tidigare att tablån på nätet inte stämt överens med vad som visas