har det bara på känn. Sen har han ju bara spelat med oss innan det blev nhlMetal Machine skrev:Källa?

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
har det bara på känn. Sen har han ju bara spelat med oss innan det blev nhlMetal Machine skrev:Källa?
Men herrejävlar.Morwin skrev:har det bara på känn. Sen har han ju bara spelat med oss innan det blev nhlMetal Machine skrev:Källa?.
Då föreslår jag att du skriver "Jag tror Urbom hamnar hos DIF" eller "Min känslan är att Urbom hamnar hos DIF" istället för att bara skriva "Urbom kommer till oss" i en oneliner.Morwin skrev:har det bara på känn. Sen har han ju bara spelat med oss innan det blev nhlMetal Machine skrev:Källa?.
+1SirDIFalot skrev:Då föreslår jag att du skriver "Jag tror Urbom hamnar hos DIF" eller "Min känslan är att Urbom hamnar hos DIF" istället för att bara skriva "Urbom kommer till oss" i en oneliner.Morwin skrev:har det bara på känn. Sen har han ju bara spelat med oss innan det blev nhlMetal Machine skrev:Källa?.
Är han så bra? Känner ett par personer som håller på Flyers som var rätt förvånade att han fick ett jobb i SHL. Men Frölunda brukar ju värva bra.diftobbe89 skrev:Fan kunde vi inte hugga Oliver Lauridsen för, snacka om att förstärka på ett flertal punkter vi saknar grovt. Ta Urbom nu och ge upp Fernholm, vi kan ju inte bara skita i att ersätta Fernholm och Arnesson, hur tänker man då, det går inte att gå in i SHL med denna backuppsättningen...Fattar inte hur fler inte kan vara oroliga, Lägg därtill att Hultstöm inte är den backen ni tror, han är grovt överskattad som helhet och är främst ett tillskott i pp.
Ta in Urbom och balansera upp skiten lite eller betala för de senare.
Jag tycker han är bra, framförallt att han inte är så stabbig på grillorna trots sin enorma hydda, fick ju även chansen i NHL, sedan är han tuff som få, vi behöver en försvarsgeneral.SirDIFalot skrev:Är han så bra? Känner ett par personer som håller på Flyers som var rätt förvånade att han fick ett jobb i SHL. Men Frölunda brukar ju värva bra.diftobbe89 skrev:Fan kunde vi inte hugga Oliver Lauridsen för, snacka om att förstärka på ett flertal punkter vi saknar grovt. Ta Urbom nu och ge upp Fernholm, vi kan ju inte bara skita i att ersätta Fernholm och Arnesson, hur tänker man då, det går inte att gå in i SHL med denna backuppsättningen...Fattar inte hur fler inte kan vara oroliga, Lägg därtill att Hultstöm inte är den backen ni tror, han är grovt överskattad som helhet och är främst ett tillskott i pp.
Jag har inte sett Urbom tillräckligt att sitta och skrika efter honom. Vet inte om han erbjuder den spets folk tror. Lägger vi en hög lön på en spelare som visar sig bara bli ytterligare ett breddalternativ så handikappar vi oss själva inför resten av säsongen.
Det där har jag hävdat hela tiden.diftobbe89 skrev:Fan kunde vi inte hugga Oliver Lauridsen för, snacka om att förstärka på ett flertal punkter vi saknar grovt. Ta Urbom nu och ge upp Fernholm, vi kan ju inte bara skita i att ersätta Fernholm och Arnesson, hur tänker man då, det går inte att gå in i SHL med denna backuppsättningen...Fattar inte hur fler inte kan vara oroliga, Lägg därtill att Hultstöm inte är den backen ni tror, han är grovt överskattad som helhet och är främst ett tillskott i pp.
Urbom vore en fin värvning, men vi har otroligt många backar under kontrakt, vi måste lösa lite utlåningar först innan vi kan ta in en till.Highwind skrev:Att inte hugga i Urbom om ekonomiska medel finns vore tjänstefel av våra sportchefer. Precis som några är inne på är Urbom den spelartyp som detta försvar behöver. Det ser tunt ut just nu.
SirDIFalot skrev:Vad är det som gör att ni tror att Lauridsen kommer bli en general och en attraktion? Handlar det bara om att vara stor rent fysiskt och göra så få poäng som möjligt där man spelat så kan jag leta upp en 10-15 liknande namn på en kvart.