Nivån på forumet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Har bett DIF Hockey att bli moderator vid tre tillfällen, de har sagt att det räcker med de som finns.

Håller med att vissa forumskribenter borde varnas och fler inlägg tas bort.

Ett forum+ som många efterlyser vore kanon!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
blocco

...

Inlägg av blocco »

Enbom! Jag håller med dig om att smurf02 kan vara jobbig ibland, och visst be han att läsa igenom sina inlägg innan han skickar och att bara ge sina spelarförslag 1 gång men jag tycker inte att man ska banna någon för att dom inte kan stava riktigt. Men sen som du säger, smurf02 är ett speciellt exempel och själv så tycker jag att han är den ända som stört mig. Men det beror inte bara på hans stavfel utan hans orimmliga förslag.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Det är det att trots att alla säger åt honom att göra det (försöka stava bättre) så gör han det inte, jag har själv dragit iväg ett antal PM åt honom där jag bett honom ta en stavningskontroll i Word innan han postar.

äh,
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

Det är inte stavningen man bör bli bannad på, det är kvalitén på inläggen. Där är det många som kuggar.
Bild
stolpskott

Re: ...

Inlägg av stolpskott »

blocco skrev:Enbom! Jag håller med dig om att smurf02 kan vara jobbig ibland, och visst be han att läsa igenom sina inlägg innan han skickar och att bara ge sina spelarförslag 1 gång men jag tycker inte att man ska banna någon för att dom inte kan stava riktigt. Men sen som du säger, smurf02 är ett speciellt exempel och själv så tycker jag att han är den ända som stört mig. Men det beror inte bara på hans stavfel utan hans orimmliga förslag.

Exakt så är det ju.
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Så nu gör jag troligen sista inlägget här.

Visst, tyck att denna tråd är larvig men detta är verkligheten. ALLA skribenter som hade något värt att skriva har antingen slutat skriva eller gör ett kort inlägg någon gång i månaden. Vad beror detta på tror ni? Dif.net hade inga problem med att behålla sina ordinarie skribenter men såfort det blev ett forum drog sig alla tillbaka. Såklart de har slutat skriva för att nivån är så JÄVLA låg så en dagisklass nästan har klokare saker att säga. När min hamster går över tangentbordet får den ur sig vettigare saker än jag läst här senaste året. Förstår inte varför jag fortsätter läsa inlägg här, antagligen för att jag gillar Djurgården och hoppas någon med hjärna och insikt ska skriva ett intressant inlägg.

Jag korar nu detta forum till ett fjortisforum och tycker synd om er som kan skriva och stannar kvar. Starkt av er att orka.

(Hur tar man bort sin användare och alla inlägg man skrivit? Går det?)
Webmaster
Webmaster

Inlägg av Webmaster »

Jag har kikat igenom de senaste inläggen i den gamla gästboken, och det som är slående är att de som främst propagerade för ett forum för det första inte ens skrev speciellt mycket i gästboken och för det andra inte började skriva när forumet fanns på plats.

Det går att plocka bort inlägg efter inlägg genom hård moderering, men vad gör det för nytta när forumet inte fylls av vettiga inlägg? På nåt sätt handlar det om att ta seden dit man kommer, och om forumet skulle fyllas med högklassiga inlägg á la DIF.NET-tiden så tror jag att man skulle dra sig både en och två gånger för att skriva pajasinlägg.

Ignorerafunktionen var ett bra förslag, jag ska installera en ignore-funktion snarast!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Tack Webmaster för ignorera-funktionen! Hoppas nu inte att den missbrukas...
Säg den glädje som varar
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Ja! Riktigt bra, undrar hur många kommer läsa smurf02's inlägg mer. :lol:
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

stolpskott skrev:Ja! Riktigt bra, undrar hur många kommer läsa smurf02's inlägg mer. :lol:
det kommer jag att göra....ALLA har sin egen ignorera knapp...använd den vid behov..
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Där åkte min första ignorering på besserwisser m0ng00se. :)

Trevlig funktion, jag kommer älska den
Lundh

Inlägg av Lundh »

Stavning får du knappast bort 14-15 åringar med , dom har ju färska kunskaper från skolan !
Tänk på alla stackars 30+ som inte läst Svenska på 15 år :wink:
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Enbom skrev:Där åkte min första ignorering på besserwisser m0ng00se. :)

Trevlig funktion, jag kommer älska den

hehe...då antar jag att du inte ser det här då....

Moderator/webmaster...kan du inte sätta upp nån statestik över ignoreringar och vem som har ignorerat vem osv....kan ju faktiskt pigga upp en på en disig måndags morgon som denna....
Användarvisningsbild
blocco

...

Inlägg av blocco »

Om jag har fattat det rätt så kan du inte se den som du ignorerats inlägg. Kommer säkert bli jättekul om man missar en viktig del i en diskussion.
Användarvisningsbild
Enbom

Re: ...

Inlägg av Enbom »

blocco skrev:Om jag har fattat det rätt så kan du inte se den som du ignorerats inlägg. Kommer säkert bli jättekul om man missar en viktig del i en diskussion.
Är man nu uppe i en diskussion och har ignorerat någon, så ser man en sån här text

Du har lagt till den här användaren till din ignoreralista. Klicka här för att se det här inlägget.

Och då får man antagligen klicka där för att se texten. :)
Skriv svar