Nivån på forumet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Jacke

Nivån på forumet

Inlägg av Jacke »

Häj........jag är 14 år och gillar DJUUUGÅÅRN!!!!Jag tyker dom ska värva dåm här speelarna.::....:...!:!!!!:!:!.!1..

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=115
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=467
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8665

om inte juurgårn jör de komer jag inte hejja på dom längre............förrrästän undrar JaG ifAll......man kan köpa sÄÄÄÄsse kort te klakken....för jag skulle verkligän vilja de men inte om de kostar meer än 100 kronor för min VÄCKOPÄNG liger BaaaRAAA på 100...

-------

Tack för mig, kommer nog aldrig mer skriva i detta forum igen ifall det inte sker en snabb ändring. Fjortisarna har invaderat forumet och jag tycker synd om er som kan stava och skriver normala inlägg för dessa syns knappt bland idiotin.

Kan ingen ta initiativet till att starta ett forum med åldersgräns där oläsbara inlägg raderas och personerna som skrivit dessa blir avstängda på livstid?
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

välkommen till 2007 grabben...undomar med internet är en verklighet...och scrolla igenom några meddelanden är väl inte världens svåraste
Användarvisningsbild
Goalie
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Goalie »

Dominik Hasek kan du nog glömma
Boo Ahl har knappt någon framtid
Sudden är en drömvärvning
stolpskott

Re: Moderator, ta bort eller kom på rubriken själv!

Inlägg av stolpskott »

Jacke skrev:Häj........jag är 14 år och gillar DJUUUGÅÅRN!!!!Jag tyker dom ska värva dåm här speelarna.::....:...!:!!!!:!:!.!1..

om inte juurgårn jör de komer jag inte hejja på dom längre............förrrästän undrar JaG ifAll......man kan köpa sÄÄÄÄsse kort te klakken....för jag skulle verkligän vilja de men inte om de kostar meer än 100 kronor för min VÄCKOPÄNG liger BaaaRAAA på 100...

-------

Tack för mig, kommer nog aldrig mer skriva i detta forum igen ifall det inte sker en snabb ändring. Fjortisarna har invaderat forumet och jag tycker synd om er som kan stava och skriver normala inlägg för dessa syns knappt bland idiotin.

Kan ingen ta initiativet till att starta ett forum med åldersgräns där oläsbara inlägg raderas och personerna som skrivit dessa blir avstängda på livstid?

Det finns bara en enda här inne på forumet som skriver sånt och det är smurf02...
Användarvisningsbild
Rocker

Re: Moderator, ta bort eller kom på rubriken själv!

Inlägg av Rocker »

Jacke skrev:Häj........jag är 14 år och gillar DJUUUGÅÅRN!!!!Jag tyker dom ska värva dåm här speelarna.::....:...!:!!!!:!:!.!1..

-------

Kan inte göra annat än att hålla med. Nivån härinne är ibland fruktansvärt låg. Visst, inlägg med helsikes-stavning kan man tåla, men när det börjar eliteprospects-hänvisas till spelare med "schysst statistik" då får jag krupp.
Användarvisningsbild
Andy
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Det var bättre på den gamla goda "DIF.net-tiden"
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

OMFG ZOMG ROFLCOPTERZ!!
Vi har 1337 registrerade användare

-----
Okej, jag är en fjortis, det kan jag erkänna. Dock ser jag fan till att ta mig i kragen tre gånger om innan jag går in här för att författa ett inlägg.

Kan alla göra samma sak? Capische.
Kojak

Inlägg av Kojak »

Jag hoppas innerligt att admin låter denna tråd vara och gör någonting åt problemet!

Jag håller fullständigt med i kritiken, tycker det är grymt jobbigt med alla inlägg som inte tillför ett jäkla smack med värvningar som inte alls är aktuella, skrivet av personer utan någon som helst koll på varför situationen är som den är i dagens DIF Hockey!

Ibland saknar man fasiken Jojje, han hade för det mesta åsikter som sög, men hans skrift och uttryck var det inge fel på!

Förslag på hur man kan förbättra sånt här: Ta en åldergräns för de flesta forumen, där personnummer måste uppges (om det är lagligt), och använd ett öppet forum för alla dit vi äldre inte behöver skriva i.

Jag förstår dock om det är svårt, men nivån på diskussionerna, för att i framtida ishockeymatcher med DIF och fortsatt god supporterkultur, måste bli bättre!

Internet och dess olika forum har en sådan stor betydelse, mer än vad folk verkar tro!

Ha en mycket trevlig helg!!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Jag vet inte om vissa användare är ovinnerligt slöa eller har IG- i svenska.

Ålder behöver inte alltid betyda att man skriver bättre, men säg att om man skriver ett visst antal dåligt stavade inlägg blir man först varnad. Fortsätter detta efter varning renderar det i en månads avstängning från forumet. Missbrukar man språket efter det, bör kontot blockeras för gott. Då får man två chanser att bättra sig. Avstängning direkt blir inte alls bra.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Micke Nylander skrev:Jag hoppas innerligt att admin låter denna tråd vara och gör någonting åt problemet!

Jag håller fullständigt med i kritiken, tycker det är grymt jobbigt med alla inlägg som inte tillför ett jäkla smack med värvningar som inte alls är aktuella, skrivet av personer utan någon som helst koll på varför situationen är som den är i dagens DIF Hockey!

Ibland saknar man fasiken Jojje, han hade för det mesta åsikter som sög, men hans skrift och uttryck var det inge fel på!

Förslag på hur man kan förbättra sånt här: Ta en åldergräns för de flesta forumen, där personnummer måste uppges (om det är lagligt), och använd ett öppet forum för alla dit vi äldre inte behöver skriva i.

Jag förstår dock om det är svårt, men nivån på diskussionerna, för att i framtida ishockeymatcher med DIF och fortsatt god supporterkultur, måste bli bättre!

Internet och dess olika forum har en sådan stor betydelse, mer än vad folk verkar tro!

Ha en mycket trevlig helg!!
Det som är problemet med forum som kräver personnummer är att det inte blir någon skillnad. Vet av egen erfarenhet att personer hittar på personnummer och det finns ingenting som kan stoppa dem.

Jag håller för övrigt med att det är ruskigt låg nivå emellanåt, och förstår att folk lämnar.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Jag håller med i det mesta alla säger och avskyr de otroligt betydelselösa inläggen. Men för oss som ändå är insatta, som är 15-17 år och kan formulera sig på ett godkänt sätt, ska vi hänga med 10-åringarna i ett annat forum?
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Som sagt, gå efter visst antal felstavade inlägg istället för ålder.

1. Varning
2. Avstängning i 30 dagar om man inte skärper sig
3. Bannlyst för gott om man inte sköter sig efter avstängningen.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Kung Kollar

Inlägg av Kung Kollar »

Borde införa sånt system som de har i RödHökars forum att det står om man är Varnad eller Avstängd.

Men vem/vilka orkar sitta i detta forum dag in och dag in och kolla vad ALLA skriver. Och sedan varna eller stänga av!?
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Kung Kollar skrev:Borde införa sånt system som de har i RödHökars forum att det står om man är Varnad eller Avstängd.

Men vem/vilka orkar sitta i detta forum dag in och dag in och kolla vad ALLA skriver. Och sedan varna eller stänga av!?
Undertexter.se har moderatorer som sitter och tar bort överflödiga inlägg, varnar och tar bort användare dygnet runt i stort sätt. Så det går. Om man vill.

Och där är det ännu värre än här.
Säg den glädje som varar
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

kan vi inte införa forum körkort, bla tycker jag kraven för körkortet ska vara följande:

1. min 3 årig utbildning på högskolan, gärna mer.
2. minst 5 års erfarenhet ute i arbetslivet
3. ha publicerat minst 10 st artiklar i div tidskrifter med högt anseende

att ens ta upp en sån här fråga/diskusion tycker jag är helt fantastiskt pinsamt...ögna igenom några rader som kanske inte innehåller den bästa svenskan kan väl inte vara sååå fantastiskt jobbigt.

....vad är nästa steg...porta alla som inte kan alla regler från matcherna?...
Skriv svar