Nej, det blir ingen Melin i DIF. Det är jag 99% säker på.minalman skrev:Roger Melin som SC? Blir det kanske en nyhet nu när Linköping spelat klart?
Jocke lär dela på SC-jobbet med Stoppel, lär tillkännages tämligen snart gissar jag på.
Nej, det blir ingen Melin i DIF. Det är jag 99% säker på.minalman skrev:Roger Melin som SC? Blir det kanske en nyhet nu när Linköping spelat klart?
minalman skrev:Roger Melin som SC? Blir det kanske en nyhet nu när Linköping spelat klart?
Fällström har haft problem med hjärnskakning förr. Tror Sir skrev det för ett tag sedan.Kall-El skrev:Den åldern som Fernholm har tillsammans med spelstilen han har. Jag är tveksam på om han kommer klara det.mb81 skrev:Vi måste ändå planera efter att han gör det. Har ett år kvar på kontraktet och konstigare saker har hänt än att nån kommer tillbaka efter ett långt uppehåll med hjärnskakning.Kall-El skrev:Förutsätter att Fernholm inte kommer spela till hösten.
Fällström räknas också bort enligt dig antar jag?
Fällström är trots allt flera år yngre och har antagligen fått betydligt färre smällar än Fernholm så hans möjligheter att komma tillbaka är nog större.
På ämnet Patrick Thoresen och "vad är det som kommer in på isen".-daniel- skrev:Thoresen avgjorde just game 6 (väl?) i OT mot CSKA så vi får garanterat vänta ett tag till innan något händer på den fronten. Han är rätt skaplig den där gnutten.
EDIT:
Kanske inte det svåraste avslutet, men ändå. Men alltså, vafan är det som kommer in på isen mot slutet av videon? hahaha. 01:12.
Fällström har haft problem med hjärnskakningar tidigare. Det kan jag inte minnas att Fernholm haft.Kall-El skrev:Den åldern som Fernholm har tillsammans med spelstilen han har. Jag är tveksam på om han kommer klara det.mb81 skrev:Vi måste ändå planera efter att han gör det. Har ett år kvar på kontraktet och konstigare saker har hänt än att nån kommer tillbaka efter ett långt uppehåll med hjärnskakning.Kall-El skrev:Förutsätter att Fernholm inte kommer spela till hösten.
Fällström räknas också bort enligt dig antar jag?
Fällström är trots allt flera år yngre och har antagligen fått betydligt färre smällar än Fernholm så hans möjligheter att komma tillbaka är nog större.
Sallinen, Hultström och Cehlin gjorde rätt så bra ifrån sig också! Fast de kunde inte spela 3mot 20 i 7 matcher!ciirree skrev:Thoresen blir astaggad över att komma till Djurgården och exploderar i semifinalen. Jaja. Vem blir inte taggad över att spela i DIF?
Rocky3000 skrev:Förutom Thoresen vill jag se John Henrion, Dustin Johner och Jens Jakobs i DIF till nästa säsong! Snälla DIF gör det möjligt! Rock On nu kör vi!
Undra hur många gånger du skrivit detta hahaRocky3000 skrev:Förutom Thoresen vill jag se John Henrion, Dustin Johner och Jens Jakobs i DIF till nästa säsong! Snälla DIF gör det möjligt! Rock On nu kör vi!
Ehh, vet du hur snygg Kevin Walker är?pulverapa skrev:Ingen jävla spets från lägre divisioner. End of discussion. Räcker med att fotbollssäsongen redan är totalt förstörd pga spets från lägre divisioner.
Men herrejösses.Rocky3000 skrev:Förutom Thoresen vill jag se John Henrion, Dustin Johner och Jens Jakobs i DIF till nästa säsong! Snälla DIF gör det möjligt! Rock On nu kör vi!