Nivån på forumet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Antie

Inlägg av Antie »

Jag skulle gärna vilja ta på mig rollen som en "mini" moderator och möjligtvis ge varning eller blockera folk. Ser gärna att nivån höjs på forumet.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

oswä0216 skrev:
m0ng00se skrev:kan vi inte införa forum körkort, bla tycker jag kraven för körkortet ska vara följande:

1. min 3 årig utbildning på högskolan, gärna mer.
2. minst 5 års erfarenhet ute i arbetslivet
3. ha publicerat minst 10 st artiklar i div tidskrifter med högt anseende

att ens ta upp en sån här fråga/diskusion tycker jag är helt fantastiskt pinsamt...ögna igenom några rader som kanske inte innehåller den bästa svenskan kan väl inte vara sååå fantastiskt jobbigt.

....vad är nästa steg...porta alla som inte kan alla regler från matcherna?...
Vet du att bara 10% av sveriges befolkning har en riktig högskloutbildning?
hört talas om ironi?
Användarvisningsbild
blocco

...

Inlägg av blocco »

Löjligaste tråden jag har sett!
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: ...

Inlägg av pekka21 »

blocco skrev:Löjligaste tråden jag har sett!

För att höja nivån så kanske du bör förklara dig på vilket sätt du tycker att den här tråden är löjlig.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
blocco

...

Inlägg av blocco »

Jag tycker det är löjlagt att folk börjar gnälla och säga att dom aldrig ska besöka detta forumet mer bara för att folk stavar fel. Har man problem med sånt så har man inget i ett normalt forum att göra. Alla ska ha rätt att få fram sina åsikter och inte bli illa omtyckt bara för att man inte kan stava. Så otroligt löjligt.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

blocco; smurf02's inlägg går nästan inte att läsa, och det är väl förfan inget fel med att vi vill att man ska kunna höja sin nivå här litegrann?

Bry dig inte om du vill, men vi andra gör det. Din åsikt kan vi klara oss utan
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Det är ju han som ger minderåriga dåligt rykte. Och det värsta är att han tjatar om samma spelare en månad innan han ger sig, kan man ignorera så att man inte ser hans inlägg?
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Enbom skrev:blocco; smurf02's inlägg går nästan inte att läsa, och det är väl förfan inget fel med att vi vill att man ska kunna höja sin nivå här litegrann?

Vi klarar oss inte utan dina då?
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

stolpskott skrev:
Enbom skrev:blocco; smurf02's inlägg går nästan inte att läsa, och det är väl förfan inget fel med att vi vill att man ska kunna höja sin nivå här litegrann?

Gör ni säkert, jag säger den ändå. Du borde inte dubbelposta heller.

Tänk nu, han är emot att nivån borde höjas, varför skulle jag inte säga emot det när jag tycker nivån är otroligt låg här?
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Enbom skrev:
stolpskott skrev:

Gör ni säkert, jag säger den ändå. Du borde inte dubbelposta heller.

Tänk nu, han är emot att nivån borde höjas, varför skulle jag inte säga emot det när jag tycker nivån är otroligt låg här?
Tycker det låter otroligt trögt att säga " Din åsikt klarar vi oss utan ".

Du som är rätt inne i det här, vilka är det som stavar som fem åringar förutom smurf02?
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

tja... ingen. Därför röstar jag för att han ska bannas tills han gått ut årskurs 5. :)

Och nivån beror inte helt på stavningen, som du säkert förstår.
Kojak

Inlägg av Kojak »

Jag skrev ett förslag där jag tyckte att man kanske kunde införa en åldergräns. Dock har det kommit fram bättre åsikter kring ämnet och jag vill börja med att ta tillbaka mitt förslag om införandet av eventuell åldersgräns.

Dock tycker jag fortfarande vi kan skilja på forumet. De som anses vara "mindre kunniga" rent språkligt och vägrar blint att skärpa sig måste tas bort från de riktigt seriösa diskussionerna.

Om vi för en diskussion om DIF Hockeys framtid, en fråga många är engagerade i, så måste ju denna också hålla en riktigt hög nivå så att en förändring kan komma till stånd. Det var det jag menade med att för framtidens supporterkultur så måste även nivån på diskussionerna här inne vara hög, annars riskerar vi ännu mer "fjortisstämpel" på läktaren.

Det är ett rent faktum: Det som sker på läktaren och det som sker på ett DIF-forum hör ihop. Förstår vi bara detta och gör någonting åt det problemet, så tror jag vi kommer få lättare att göra någonting åt fjortisstämpeln på läktaren också!

Ses i Kalmar!
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Enbom skrev:tja... ingen. Därför röstar jag för att han ska bannas tills han gått ut årskurs 5. :)

Haha naej... men han tjatar rätt mycket om samma spelare, det är ju det som är jobbigt. OCH att han stavar inte så bra. :)
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

stolpskott skrev:
Enbom skrev:tja... ingen. Därför röstar jag för att han ska bannas tills han gått ut årskurs 5. :)

Haha naej... men han tjatar rätt mycket om samma spelare, det är ju det som är jobbigt. OCH att han stavar inte så bra. :)
Du menar

"värva blommdahl"
"blomdal kan ju speeda in mot mål och smälla i sarjjen lite som ölvesta fast bättrre:::!!!"

Ja, skratta ska man. :lol:
isolerad

Inlägg av isolerad »

Installera en ignorerafunktion så löser sig allt. Lätt gjort.
i
Skriv svar