Mora har förövrigt ersatt Brendl med en i mina ögon ännu bättre spelare, Toni Dahlman. Mora vet hur man bygger lag av ur en liten budget, all heder åt de!Bigge skrev:Folk här inne brukar snacka om att värva en klassspelare/måltjuv
Brynäs hittade tydligen en.
PAVEL BRENDL!!!
Och DIF???
Anger?
Visst långt tid kvar, men med tanke på hur många spelare vi redan har så lär det inte rulla in många nya ansikten precis med det som sin specialitet(måltjuv)
Kan ju bara hoppas att Bengan, och Linkan fortsätter producerar nästa säsong.
Ska inte säga för mycket. Som ngn sa här inne, det är på isen det avgörs och inte på pappret.
Men man blir lite skraj när man läser vilka alla andra lag värvar.
enda fördelen är att Mora mist sin bästa spelare, så då lär de också va ett lag som slåss i bottenstriden
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Tyvärr!
Vi får förbereda oss för den nedre regionen, i tabelen, även kommande säsong!!!!!
Vad är styrelsens ambition NU när andra föreningar är mitt uppe i satsningar med värvningar?
Byt därför ut sittande styrelse nu!
Det är för föreningen mer viktigt att existera än att enskild styrelseledamot sprätter omkring på Globen som någonting Gud sänt till jorden!
Vi får förbereda oss för den nedre regionen, i tabelen, även kommande säsong!!!!!
Vad är styrelsens ambition NU när andra föreningar är mitt uppe i satsningar med värvningar?
Det är för föreningen mer viktigt att existera än att enskild styrelseledamot sprätter omkring på Globen som någonting Gud sänt till jorden!
- Bjurling_39
Nog tjatat om Brendl.. Kan Branko Radivojevic vara nåt?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5676
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Tyck vad du vill om styrelsen, jag tycker om dom+om man skulle byta ut dom nu hade varit dödsdömt och byta sportchef nu hade varit riktigt korkat all info hade försvunnit då.Difarn skrev:Tyvärr!
Oj, va Brynäs kommer ångra sig! Ett tre-årskontrakt med Brendl, den lataste spelaren i Elitserien. Trots att han gjorde flest mål denna säsong hade han ändå minus i +/- statistiken. Bra jobbat!Bigge skrev:Folk här inne brukar snacka om att värva en klassspelare/måltjuv
PAVEL BRENDL!!!
Och DIF???
Anger?
Visst långt tid kvar, men med tanke på hur många spelare vi redan har så lär det inte rulla in många nya ansikten precis med det som sin specialitet(måltjuv)
Ska inte säga för mycket. Som ngn sa här inne, det är på isen det avgörs och inte på pappret.
enda fördelen är att Mora mist sin bästa spelare, så då lär de också va ett lag som slåss i bottenstriden
Kall-El skrev:finputsas med 1-2 namn
Håller inte riktigt med där, med tanke på att dem bara har en målvakt som har kontrakt, dem har tappat två backar i Ward och Hjalmarsson plus att dem inte väljer att signa ett nytt kontrakt med Jens Svensson plus att Kavanagh som dem värvade i januari inte får någon förlängning så behövs det mer än 1-2 spelare för deras del.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
-
Han skulle nog va nåt... Han gjorde 11 poäng på 10 matcher i Luleå 04-05Bjurling_39 skrev:Nog tjatat om Brendl.. Kan Branko Radivojevic vara nåt?

Dif_in_my_heart skrev:Han skulle nog va nåt... Han gjorde 11 poäng på 10 matcher i Luleå 04-05Bjurling_39 skrev:Nog tjatat om Brendl.. Kan Branko Radivojevic vara nåt?
Och vem ska betala han ?
Varför skulle han lämna NHL?Bjurling_39 skrev:Nog tjatat om Brendl.. Kan Branko Radivojevic vara nåt?
i
Styrelsen har visat sig vilja ha pengar för minsta lilla djurgårdsspelare men nu så är det väl bara att riva kontraktet. Grymt skönt om det blir av.
Artikel i NWT
Artikel i NWT
-
Nu när Boork har Brynäs är spelarnars styrande av laget historia (som tex Pär Djoos var skadad (fast på torken))....Rocker skrev:Oj, va Brynäs kommer ångra sig! Ett tre-årskontrakt med Brendl, den lataste spelaren i Elitserien. Trots att han gjorde flest mål denna säsong hade han ändå minus i +/- statistiken. Bra jobbat!Bigge skrev:Folk här inne brukar snacka om att värva en klassspelare/måltjuv
PAVEL BRENDL!!!
Och DIF???
Anger?
Brendl är en lat jävla skit lagspelare... Men får han lira som han vill med rätt omgivining är han totalt livsfarlig...
Jag tror faktiskt att Brynäs är nästa års "dark horse"..
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Min magkänsla säger mig att Edvin kommer att göra bra ifrån sig i DIF, hade samma känsla angående Timmy P. Är lite förvånad över att många är så extremt negativa till denna värvning. Visserligen räcker inte denna värvning på långa vägar för att lyfta DIF men det lär väl komma fler värvningar.
PS. Ser att jag postat meddelandet i fel tråd.
PS. Ser att jag postat meddelandet i fel tråd.