Edvin Frylén klar för DIF
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Edvin Frylén klar för DIF
Välkommen Edvin. Kanske inte den värvning man jublar mest över, men du är hjärtligt välkommen ''hem'' till Mesta Mästarna igen.
Sjunger avgå Johnny...
- Kung Kollar
- Remy Lebeau
Hellre en spelare som man vet vad den är kapabel till på elitnivå, än en ung spelare som dominerat brödgängsserien.Kung Kollar skrev:robin_dif skrev:Hellre Frylén än Lindman enligt mig !
Du menar hellre Klasén än Frylén?
Välkommen Edvin!
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-04-13 10:57:11, redigerad totalt 1 gånger.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
20 poäng visar att han har en del offensiva kvalitéter också.Crashmash skrev:Ingår Frylén i satsningen inför nästa säsong ?
Nejdå, jag skojjade bara. Kul att han är tillbaka, tror han är en lugn defensiv back likt Ronnie P ? Eller har jag helt fel ?
Trevligt att DIF värvar lite såhär tidigt med, och inte bara veckan innan säsongstart.
Välkommen tillbaka!
Sjunger avgå Johnny...
Med tanke på att han spelade mest av alla i Malmö (?) är det kanske inte så konstigt att +/- ser ut som det gör. Spelare med mycket speltid i bottengäng brukar inte rosa plus/minus-statistiken direkt.
Men om det här, Anger och Frylén, är storsatsningen som det talats om så är vi illa ute.
Men om det här, Anger och Frylén, är storsatsningen som det talats om så är vi illa ute.
Djurgårn tills jag dör
Visst samlat ihop minus men glöm inte att det var i ett bottengäng, som var riktigt dåliga, tro inte nån toppeliserieback hade kunnat göra mycket bättre+han hade väldigt mycket istid mif kan också vara en orsak till minusoängen+han gjorde en hel del poäng i ett bottenlag, jag är väldigt nöjd över denna vävningen.rikkard skrev:Hur i helvete kan man värva den spelare i eliteserien som har sämst plus/minus statistik av alla, när man har gått ut med att man vill satsa på spetskompetens. Det skulle inte förvåna mig om han kostar en del också.
Jag blir förbannad!
Glöm Klasèn. Som vissa har sagt här inne.Kung Kollar skrev:robin_dif skrev:Hellre Frylén än Lindman enligt mig !
Du menar hellre Klasén än Frylén?
Ingen som vet hur han kommer att vara i ES.
Är tidningar och statistik från AS som har gjort han till en "talang" enl. tidningen

Är en jäkla skillnad att spela AS och ES, kolla Malmö.
Stor spelade i AS förra året, gick upp i ES värvade spelare till höger och vänster men låg ändå sist från början till slut.
Så jag väntar att uttrycka min sorg över att DIF inte fick Klasèn.
Kanske lär få äta upp det senare, men men
Nästa år spelar han ändå i DIF, låt han testa ett år i SSK så inser han att det va fel klubb att lira hockey i.
Synd att han inte valde oss, han hade kunnat blomma ut ihop med linkan och slagit alla sina poängrekord. kolla "Bengan"
There is no I in TEAM!!!!