Edvin Frylén klar för DIF

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Edvin Frylén klar för DIF

Inlägg av Emil Svelander »

Välkommen Edvin. Kanske inte den värvning man jublar mest över, men du är hjärtligt välkommen ''hem'' till Mesta Mästarna igen.
Sjunger avgå Johnny...
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

Hellre Frylén än Lindman enligt mig !
Användarvisningsbild
Kung Kollar

Inlägg av Kung Kollar »

robin_dif skrev:Hellre Frylén än Lindman enligt mig !

Du menar hellre Klasén än Frylén? :twisted:
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Kung Kollar skrev:

Hellre en spelare som man vet vad den är kapabel till på elitnivå, än en ung spelare som dominerat brödgängsserien.

Välkommen Edvin!
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-04-13 10:57:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Ingår Frylén i satsningen inför nästa säsong ? ;)

Nejdå, jag skojjade bara. Kul att han är tillbaka, tror han är en lugn defensiv back likt Ronnie P ? Eller har jag helt fel ?

Trevligt att DIF värvar lite såhär tidigt med, och inte bara veckan innan säsongstart.

Välkommen tillbaka!
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Crashmash skrev:Ingår Frylén i satsningen inför nästa säsong ? ;)

Nejdå, jag skojjade bara. Kul att han är tillbaka, tror han är en lugn defensiv back likt Ronnie P ? Eller har jag helt fel ?

Trevligt att DIF värvar lite såhär tidigt med, och inte bara veckan innan säsongstart.

Välkommen tillbaka!
20 poäng visar att han har en del offensiva kvalitéter också.
Sjunger avgå Johnny...
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

De jag menade var att Jag tycker Frylén kan ta Lindmans plats i backuppsättningen.Jag hoppas verkligen att Frylén tar Lindmans plats å inte att dem tror att frylén är kapabel till att ersätta Marusak eller Ferholm
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Han ersätter nog Lindman. Lindman har personligen avgjort vissa matcher till DIF:s nackdel genom sina puck-out utvisningar och sina offensiva raider som han inte klarat av och därmed hakat eller trippat spelare. Men hoppas ändå att Edvin e bättre än hans plus/minus den här säsongen :shock:
rikkard

Inlägg av rikkard »

Hur i helvete kan man värva den spelare i eliteserien som har sämst plus/minus statistik av alla, när man har gått ut med att man vill satsa på spetskompetens. Det skulle inte förvåna mig om han kostar en del också.
Jag blir förbannad!
Antie

Inlägg av Antie »

Nja vetefan allstå...

Tror inte detta blir så lyckat igentligen. Han har alldeles för dålig statistik i + - . Nyckelspelare i malmö säger väl inte heller så mycket bra, hur bra var dom igentligen? Var han inte typ sämst i grundserien också? Men Men
Användarvisningsbild
Rocka

Inlägg av Rocka »

Med tanke på att han spelade mest av alla i Malmö (?) är det kanske inte så konstigt att +/- ser ut som det gör. Spelare med mycket speltid i bottengäng brukar inte rosa plus/minus-statistiken direkt.
Men om det här, Anger och Frylén, är storsatsningen som det talats om så är vi illa ute.
Djurgårn tills jag dör
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

aa men spelare från andra sidan pölen spelar ju fortfarande så om DIF har nån bra spelare på G därifrån så kommer det ta ett tag innan dem kan presentera en evuntell värvning.
djjjj

Inlägg av djjjj »

rikkard skrev:Hur i helvete kan man värva den spelare i eliteserien som har sämst plus/minus statistik av alla, när man har gått ut med att man vill satsa på spetskompetens. Det skulle inte förvåna mig om han kostar en del också.
Jag blir förbannad!
Visst samlat ihop minus men glöm inte att det var i ett bottengäng, som var riktigt dåliga, tro inte nån toppeliserieback hade kunnat göra mycket bättre+han hade väldigt mycket istid mif kan också vara en orsak till minusoängen+han gjorde en hel del poäng i ett bottenlag, jag är väldigt nöjd över denna vävningen.
Bigge

Inlägg av Bigge »

Kung Kollar skrev:

Glöm Klasèn. Som vissa har sagt här inne.

Ingen som vet hur han kommer att vara i ES.

Är tidningar och statistik från AS som har gjort han till en "talang" enl. tidningen :)

Är en jäkla skillnad att spela AS och ES, kolla Malmö.
Stor spelade i AS förra året, gick upp i ES värvade spelare till höger och vänster men låg ändå sist från början till slut.

Så jag väntar att uttrycka min sorg över att DIF inte fick Klasèn.
Kanske lär få äta upp det senare, men men

Nästa år spelar han ändå i DIF, låt han testa ett år i SSK så inser han att det va fel klubb att lira hockey i.

Synd att han inte valde oss, han hade kunnat blomma ut ihop med linkan och slagit alla sina poängrekord. kolla "Bengan"
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Jordan
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

Flopp värvning... aja, skitsamma. Välkommen hem, Frylén!
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n

Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Skriv svar