SHL Omgång 47: Djurgårdens IF - FBK 14/2 2015

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Andspe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL Omgång 47: Djurgårdens IF - FBK 14/2 2015

Inlägg av Andspe »

Bara att vänta 10minuter så har vi ett inlägg om att Djurgården kommer få kvala från Wennerholm
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Praetori

Inlägg av Praetori »

Vikas skrev:Dra åt helvete, Fleury.

Dra åt helvete KG som signade honom för fansens pengar. Vilket totalt jävla hån.

Den här segern får för övrigt Säcken lastas för till 100%. Att som han gör totalvägra juniorer när halva laget är skadeskjutet till den här graden gör mig fullständigt äcklad inombords. Försvinn.
Vad får dig att tro att nya junisar skulle spela bättre än vad Englund och Norell gjorde i början? Vi har bra lirare men de är inte redo för shl på momangen. Jag har sett dem spela och inte ens utlånen har varit imponerande nog i ettan för att alaget skulle gynnas just nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Säcken

Bild
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
BloodBride

Inlägg av BloodBride »

Nu vete väl fan om jag inte sällar mig till alla dessa pessimister som florerar ymnigt på detta forum.

Men jag har tagit mig igenom värre kriser än det här när det gäller vårt lag. Innan jag kastar yxan i vilken sjö det nu kan handla om väntar jag tills vi faktiskt är där. Fortfarande övertygad om att vi slipper kval!!
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Att ingen skyller på iskalla tellan. Sämre målvakt just nu får man leta efter. Borde inte släppt returen rakt ut på första och täckte egentligen ingenting på andra. Nej usch för tellan. Håll dig i båset.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Vidrig start på helgen. För att göra det än mer jävligt så fanns chansen där i sista sekunden men en sopren fleury sätter den pricksäkert på målvaktens benskydd.
Senast redigerad av sensei den 2015-02-14 18:20:40, redigerad totalt 1 gånger.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
ciirree

Inlägg av ciirree »

Så jäkla uselt. När väl Brynäs och Leksand förlorar så finns ingen möjlighet att vi tar poäng, trots 2-0 ledning.

Förstår inte hur man heller bänkar Mantas innan och spelar en Tellan som fortsätter sin dalande formkurva. Totalt värdelös de senaste omgångarna. Fan så besviken man är på Säcken.
hatred
Säsongskort: Ja

Inlägg av hatred »

#10 skrev:
Vikas skrev:Och Säcken lyser fullständigt med sin frånvaro i matchcoachning återigen. Vart var timeouten i minut 5?

Vart är den nu? Där kom den.
Han har ju för helvete inga spelare att coacha med...
Konstigt när han vägrar ta med j20 grabbar
Get the fuck out of my way,
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

SirDIFalot skrev:Man får en 2-0 ledning gratis för att FBK sover och PW är en svag målvakt. Så jävla dåligt.

Fyfan vad jag hatar Säckens upplägg när laget är i ledning. Bara backa tillbaka och slå i från sig och hoppas att klockan hinner ticka upp på 60 min innan man kollapsar.
Lite patetiskt att läsa dina inlägg, du som tycker att du är väldigt hockeykunnig inte inser att det inte går att trycka fram med 7-8 spelare på skadelistan, skyll på säcken du på att vi backar tillbaka, det kanske fungerar på ditt tv-spel att spela hur du vill oavsett spelare men det fungerar tyvärr inte i verkligheten.
Djurgårn

Inlägg av Djurgårn »

Örebroarn skrev:Att ingen skyller på iskalla tellan. Sämre målvakt just nu får man leta efter. Borde inte släppt returen rakt ut på första och täckte egentligen ingenting på andra. Nej usch för tellan. Håll dig i båset.

Jag håller med dig. Mantas gjorde en bra match sist och borde ha fått stå även idag. Ser inte våra tränare att Tellan är helt ur form?
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

#10 skrev:
SirDIFalot skrev:Man får en 2-0 ledning gratis för att FBK sover och PW är en svag målvakt. Så jävla dåligt.

Fyfan vad jag hatar Säckens upplägg när laget är i ledning. Bara backa tillbaka och slå i från sig och hoppas att klockan hinner ticka upp på 60 min innan man kollapsar.
Lite patetiskt att läsa dina inlägg, du som tycker att du är väldigt hockeykunnig inte inser att det inte går att trycka fram med 7-8 spelare på skadelistan, skyll på säcken du på att vi backar tillbaka, det kanske fungerar på ditt tv-spel att spela hur du vill oavsett spelare men det fungerar tyvärr inte i verkligheten.
Han har ju gjort det med sina lag genom hela karriären. Tror du att det är unikt för idag eller?
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Att Tellqvist får stå. Att Deilert och Holm prioriteras högre som forwards än några av landets bästa juniorer. Att vi backar hem på en tursam 2-0-ledning i första.

Bild
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Henke_F

Inlägg av Henke_F »

sensei skrev:Vidrig start på helgen. För att göra det än mer jävligt så fanns chansen där i sista sekunden men en sopren fleury sätter den pricksäkert på målvaktens benskydd.
Den gick väl på plocken som han viftade till med och styrdes bort?
Senast redigerad av Henke_F den 2015-02-14 18:24:21, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

sensei skrev:Vidrig start på helgen. För att göra det än mer jävligt så fanns chansen där i sista sekunden men fleury sätter den pricksäkert på målvaktens benskydd.
Pucken kom väl lite väl nära målvakten. Svårt att få in den då. Tycker annars att vi började bra. En skam att vi inte tog in några juniorer för att avlasta. Säcken borde inte träna laget nästa säsong. Kan ändå inte släppa att vi låter tellan spela. Förtjäna din plats eller sätt dig i båset.

Inlägg av #10 »

hatred skrev:
#10 skrev:
Vikas skrev:Och Säcken lyser fullständigt med sin frånvaro i matchcoachning återigen. Vart var timeouten i minut 5?

Vart är den nu? Där kom den.
Han har ju för helvete inga spelare att coacha med...
Konstigt när han vägrar ta med j20 grabbar
Ok, det kan jag köpa, sen vet vi ju inte när Sören vart sjuk, sen tror jag inte att dom hade kommit in och avgjort denna match direkt.
Skriv svar