Inte så bra ingripande av försvaret i övrigt heller. Förlångt efter fbk-spelaren, sen dumpen som föregick det hela var ju usel. Är frågan om vi inte hade kunnat spela bättre defensivt om vi kört mer av zonförsvar än man-man.Vikas skrev:Årets billigaste retur av Tellan.
"Borde låtit Mantas stå"
SHL Omgång 47: Djurgårdens IF - FBK 14/2 2015
Re: SHL Omgång 47: Djurgårdens IF - FBK 14/2 2015
Senast redigerad av Henke_F den 2015-02-14 17:00:41, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Ja, 3p är ett mirakel idag (igen), får hålla tummarna att övriga resultat står sig...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hank kommer inte tillbaka efter sin huvudskada, enligt shl.se. Man tror inte det är sant. Får köra på tre linor antar jag.
Vi prenumererar på huvudskador i år... det är fan de jävligaste skador man kan får för de innebär allt som oftast att det är karriär-över, alt att man inte allt kommer tillbaka till samma skills igen!kaminor skrev:Hank kommer inte tillbaka efter sin huvudskada, enligt shl.se. Man tror inte det är sant. Får köra på tre linor antar jag.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Våra uppspel i PP. Är det korphockey? Måste ju fan komma på något nytt.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan någon slänga ut Nordlund från hovet. Fan vad illa han spelar.
Delägare
Sytt i skallen. Säkerhetsåtgärd. Förhoppningsvis ingen hjärnskakning!kaminor skrev:Hank kommer inte tillbaka efter sin huvudskada, enligt shl.se. Man tror inte det är sant. Får köra på tre linor antar jag.
Horribel utvisning.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Domaren fixar.Hepsnastian skrev:Kan någon slänga ut Nordlund från hovet. Fan vad illa han spelar.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Haha.. checking to the head med arslet..
Haha men alltså. DRIVER DOMAREN?!
haha.. checking to the head?!?... idioten snubblar in i röven på vår spelare och domaren avgör antagligen matchen... FUCK OFF!
Fyfan va löjligt!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Domarna är ett jävla skämt.
Ok, han ramlar in i Norlunds arsel. Men nog fasen var det utvisning då Ljung hakades/hölls fast sekvensen före i deras zon också.
Avgå!
Ok, han ramlar in i Norlunds arsel. Men nog fasen var det utvisning då Ljung hakades/hölls fast sekvensen före i deras zon också.
Avgå!