Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av SirDIFalot »

Jepe skrev:Ni som hoppas på att MNs skada ska göra läget på läktaren bättre, vet inte om ni riktigt förstått vad det handlar om. MN var ett beslut från vår styrelse att ta in, konflikten ligger i hur styrelsen ser på och behandlar sina supporterkärnor. De visade vid VÄRVNINGEN vad de går för, om MN skadat sig eller ej gör ju inte direkt saken bättre.

Detta sitter rotat i Kaarel, främst, och inte beroende på om Mackan är skadad, petad, spelar eller inte osv.
Jag hoppas det i alla fall gör så att dom inte får för sig att förlänga med honom. Det skulle underlätta inför framtiden någorlunda i alla fall.
Expert.
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jepe »

SirDIFalot skrev:
Jepe skrev:Ni som hoppas på att MNs skada ska göra läget på läktaren bättre, vet inte om ni riktigt förstått vad det handlar om. MN var ett beslut från vår styrelse att ta in, konflikten ligger i hur styrelsen ser på och behandlar sina supporterkärnor. De visade vid VÄRVNINGEN vad de går för, om MN skadat sig eller ej gör ju inte direkt saken bättre.

Detta sitter rotat i Kaarel, främst, och inte beroende på om Mackan är skadad, petad, spelar eller inte osv.
Jag hoppas det i alla fall gör så att dom inte får för sig att förlänga med honom. Det skulle underlätta inför framtiden någorlunda i alla fall.
Hoppas inte jag heller att de gör, även om jag bara ser det rent sportsligt. Men jag tror inte att det fäller avgörande på något sätt mer än marginellt. Den skadan är redan skedd, tyvärr.

Men jag skulle bli överlycklig den dagen vi har fullt ös på läktaren igen.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jepe skrev:
SirDIFalot skrev:

Hoppas inte jag heller att de gör, även om jag bara ser det rent sportsligt. Men jag tror inte att det fäller avgörande på något sätt mer än marginellt. Den skadan är redan skedd, tyvärr.

Men jag skulle bli överlycklig den dagen vi har fullt ös på läktaren igen.
Ja det kommer det tyvärr inte bli.

Sportsligt så skulle jag hellre ha tillbaka Samme eller Fällström dock.
Expert.
Difiale

Inlägg av Difiale »

captcash skrev:
Difiale skrev:Inget mörker att MN skadade sig!
Men inte bra med samme och fällström!

Det är ju det bästa som kunde hända för både läktaren och lite för truppen enligt mig. Nu kan man börja lägga det här lite bakom sig.
Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!

Och vaddå "bästa för truppen", vem är du som har koll på att övriga i laget önskade slippa MN?? Herregud vilken jävla grej att kasta ur sig, tror du på det själv eller?

Jag vill inte HA sånna här "supporters" på våra matcher, hellre 6000 som stöttar laget i alla lägen än 7000, varav 1000st är kappvändande råttor!
"Du är fan blåst i huvudet"
Snyggt hugget, i så fall: du är fan dum i huvudet om du inte tycker att det är ok att man tycker det med tanke på allt som varit med MN och att vissa (jag t.ex.) inte vill se honom glida runt i vår tröja.
Jag vill inte ha sådana här "supporters" som köper allting som både spelare och styrelse gör.

Stötta DIF har jag gjort hela tiden men jag har inte gillat att se Marcus i vår tröja. Allt är inte svart eller vitt.
Och enligt min uppfattning tycker jag inte han är mycket till förlust sportsligt.
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

captcash skrev:

Det är ju det bästa som kunde hända för både läktaren och lite för truppen enligt mig. Nu kan man börja lägga det här lite bakom sig.
Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!

Och vaddå "bästa för truppen", vem är du som har koll på att övriga i laget önskade slippa MN?? Herregud vilken jävla grej att kasta ur sig, tror du på det själv eller?

Jag vill inte HA sånna här "supporters" på våra matcher, hellre 6000 som stöttar laget i alla lägen än 7000, varav 1000st är kappvändande råttor!
+1
Meight

Inlägg av Meight »

Hoppsan.. Men vadå han är ju trots allt sjukt billig?
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Att MN försvann är ingen förlust alls. Han tillförde exakt noll på isen bortsett från HV-matchen. Samme och Fällström behövs dock snarast.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Difiale skrev: Stötta DIF har jag gjort hela tiden men jag har inte gillat att se Marcus i vår tröja. Allt är inte svart eller vitt.
Och enligt min uppfattning tycker jag inte han är mycket till förlust sportsligt.
Det är ju viss skillnad på att inte tycka Nilsons ankomst till DIF var så lyckad och att jubla när han pajar sitt knä på obestämd framtid.
Fattar du inte det själv så är det lite synd om dig (men bara lite).

I en lite bättre värld så resonerade bara fans till solna-klubben som du gör
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Håkan Södergren

Inlägg av Håkan Södergren »

Difiale skrev:
captcash skrev:

"Du är fan blåst i huvudet"
Snyggt hugget, i så fall: du är fan dum i huvudet om du inte tycker att det är ok att man tycker det med tanke på allt som varit med MN och att vissa (jag t.ex.) inte vill se honom glida runt i vår tröja.
Jag vill inte ha sådana här "supporters" som köper allting som både spelare och styrelse gör.

Stötta DIF har jag gjort hela tiden men jag har inte gillat att se Marcus i vår tröja. Allt är inte svart eller vitt.
Dina inlägg visar med all tydlighet att den som är totalt blåst i huvudet är för korkad för att fatta det själv. Tack för att du ger oss andra exempel på det.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Efterskalven av MN-värvningen fortsätter ser jag.

Härligt.
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

SirDIFalot skrev:Efterskalven av MN-värvningen fortsätter ser jag.

Härligt.
Att folk ens kan argumentera emot att det här var det sämsta som kunde hända föreningen. Folk bråkar ju för fan varenda dag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Göte

Inlägg av Göte »

Angående Fernholms skada så lider jag verkligen med han. Stor förlust i mina ögon.
Och att Forsberg "bara" fick några matchers avstängning är helt jävla sjukt.
Han borde varit avstängd resten av säsongen! Han är inte mycket värd i mina ögon.

Sen att man hackar på Mackan tycker jag inte är rätt, men man får ju tycka som man vill!

Glöm inte att vi är Lite Finare, lite Bättre.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Jim Morrison skrev:

Härligt.
Att folk ens kan argumentera emot att det här var det sämsta som kunde hända föreningen. Folk bråkar ju för fan varenda dag.
Det är ju just det som är det sämsta som kunde hända föreningen. Väldigt ironiskt ändå.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Axel_K skrev:
Jim Morrison skrev:

Härligt.
Det är ju just det som är det sämsta som kunde hända föreningen. Väldigt ironiskt ändå.
Ja, vi har ju beviset här och på läktarna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
S. Skuggan

Inlägg av S. Skuggan »

Göte skrev:Angående Fernholms skada så lider jag verkligen med han. Stor förlust i mina ögon.
Och att Forsberg "bara" fick några matchers avstängning är helt jävla sjukt.
Han borde varit avstängd resten av säsongen! Han är inte mycket värd i mina ögon.

Sen att man hackar på Mackan tycker jag inte är rätt, men man får ju tycka som man vill!

Glöm inte att vi är Lite Finare, lite Bättre.
Kanske borde avstängningen vara lika lång som den som skadas, svårt? Ja men då kanske vissa skulle tänka sig för.
Skriv svar