Jag hoppas det i alla fall gör så att dom inte får för sig att förlänga med honom. Det skulle underlätta inför framtiden någorlunda i alla fall.Jepe skrev:Ni som hoppas på att MNs skada ska göra läget på läktaren bättre, vet inte om ni riktigt förstått vad det handlar om. MN var ett beslut från vår styrelse att ta in, konflikten ligger i hur styrelsen ser på och behandlar sina supporterkärnor. De visade vid VÄRVNINGEN vad de går för, om MN skadat sig eller ej gör ju inte direkt saken bättre.
Detta sitter rotat i Kaarel, främst, och inte beroende på om Mackan är skadad, petad, spelar eller inte osv.
Skadetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
Expert.
Hoppas inte jag heller att de gör, även om jag bara ser det rent sportsligt. Men jag tror inte att det fäller avgörande på något sätt mer än marginellt. Den skadan är redan skedd, tyvärr.SirDIFalot skrev:Jag hoppas det i alla fall gör så att dom inte får för sig att förlänga med honom. Det skulle underlätta inför framtiden någorlunda i alla fall.Jepe skrev:Ni som hoppas på att MNs skada ska göra läget på läktaren bättre, vet inte om ni riktigt förstått vad det handlar om. MN var ett beslut från vår styrelse att ta in, konflikten ligger i hur styrelsen ser på och behandlar sina supporterkärnor. De visade vid VÄRVNINGEN vad de går för, om MN skadat sig eller ej gör ju inte direkt saken bättre.
Detta sitter rotat i Kaarel, främst, och inte beroende på om Mackan är skadad, petad, spelar eller inte osv.
Men jag skulle bli överlycklig den dagen vi har fullt ös på läktaren igen.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Ja det kommer det tyvärr inte bli.Jepe skrev:Hoppas inte jag heller att de gör, även om jag bara ser det rent sportsligt. Men jag tror inte att det fäller avgörande på något sätt mer än marginellt. Den skadan är redan skedd, tyvärr.SirDIFalot skrev:Jag hoppas det i alla fall gör så att dom inte får för sig att förlänga med honom. Det skulle underlätta inför framtiden någorlunda i alla fall.Jepe skrev:Ni som hoppas på att MNs skada ska göra läget på läktaren bättre, vet inte om ni riktigt förstått vad det handlar om. MN var ett beslut från vår styrelse att ta in, konflikten ligger i hur styrelsen ser på och behandlar sina supporterkärnor. De visade vid VÄRVNINGEN vad de går för, om MN skadat sig eller ej gör ju inte direkt saken bättre.
Men jag skulle bli överlycklig den dagen vi har fullt ös på läktaren igen.
Sportsligt så skulle jag hellre ha tillbaka Samme eller Fällström dock.
Expert.
"Du är fan blåst i huvudet"captcash skrev:Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!Difiale skrev:Inget mörker att MN skadade sig!
Men inte bra med samme och fällström!
Det är ju det bästa som kunde hända för både läktaren och lite för truppen enligt mig. Nu kan man börja lägga det här lite bakom sig.
Och vaddå "bästa för truppen", vem är du som har koll på att övriga i laget önskade slippa MN?? Herregud vilken jävla grej att kasta ur sig, tror du på det själv eller?
Jag vill inte HA sånna här "supporters" på våra matcher, hellre 6000 som stöttar laget i alla lägen än 7000, varav 1000st är kappvändande råttor!
Snyggt hugget, i så fall: du är fan dum i huvudet om du inte tycker att det är ok att man tycker det med tanke på allt som varit med MN och att vissa (jag t.ex.) inte vill se honom glida runt i vår tröja.
Jag vill inte ha sådana här "supporters" som köper allting som både spelare och styrelse gör.
Stötta DIF har jag gjort hela tiden men jag har inte gillat att se Marcus i vår tröja. Allt är inte svart eller vitt.
Och enligt min uppfattning tycker jag inte han är mycket till förlust sportsligt.
+1captcash skrev:Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!Difiale skrev:Inget mörker att MN skadade sig!
Det är ju det bästa som kunde hända för både läktaren och lite för truppen enligt mig. Nu kan man börja lägga det här lite bakom sig.
Och vaddå "bästa för truppen", vem är du som har koll på att övriga i laget önskade slippa MN?? Herregud vilken jävla grej att kasta ur sig, tror du på det själv eller?
Jag vill inte HA sånna här "supporters" på våra matcher, hellre 6000 som stöttar laget i alla lägen än 7000, varav 1000st är kappvändande råttor!
Hoppsan.. Men vadå han är ju trots allt sjukt billig?
Att MN försvann är ingen förlust alls. Han tillförde exakt noll på isen bortsett från HV-matchen. Samme och Fällström behövs dock snarast.
- Lee Harvey Oswald
Det är ju viss skillnad på att inte tycka Nilsons ankomst till DIF var så lyckad och att jubla när han pajar sitt knä på obestämd framtid.Difiale skrev: Stötta DIF har jag gjort hela tiden men jag har inte gillat att se Marcus i vår tröja. Allt är inte svart eller vitt.
Och enligt min uppfattning tycker jag inte han är mycket till förlust sportsligt.
Fattar du inte det själv så är det lite synd om dig (men bara lite).
I en lite bättre värld så resonerade bara fans till solna-klubben som du gör
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Håkan Södergren
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dina inlägg visar med all tydlighet att den som är totalt blåst i huvudet är för korkad för att fatta det själv. Tack för att du ger oss andra exempel på det.Difiale skrev:"Du är fan blåst i huvudet"captcash skrev:Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!Difiale skrev:Inget mörker att MN skadade sig!
Snyggt hugget, i så fall: du är fan dum i huvudet om du inte tycker att det är ok att man tycker det med tanke på allt som varit med MN och att vissa (jag t.ex.) inte vill se honom glida runt i vår tröja.
Jag vill inte ha sådana här "supporters" som köper allting som både spelare och styrelse gör.
Stötta DIF har jag gjort hela tiden men jag har inte gillat att se Marcus i vår tröja. Allt är inte svart eller vitt.
- SirDIFalot
- Jim Morrison
Att folk ens kan argumentera emot att det här var det sämsta som kunde hända föreningen. Folk bråkar ju för fan varenda dag.SirDIFalot skrev:Efterskalven av MN-värvningen fortsätter ser jag.
Härligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Angående Fernholms skada så lider jag verkligen med han. Stor förlust i mina ögon.
Och att Forsberg "bara" fick några matchers avstängning är helt jävla sjukt.
Han borde varit avstängd resten av säsongen! Han är inte mycket värd i mina ögon.
Sen att man hackar på Mackan tycker jag inte är rätt, men man får ju tycka som man vill!
Glöm inte att vi är Lite Finare, lite Bättre.
Han borde varit avstängd resten av säsongen! Han är inte mycket värd i mina ögon.
Sen att man hackar på Mackan tycker jag inte är rätt, men man får ju tycka som man vill!
Det är ju just det som är det sämsta som kunde hända föreningen. Väldigt ironiskt ändå.Jim Morrison skrev:Att folk ens kan argumentera emot att det här var det sämsta som kunde hända föreningen. Folk bråkar ju för fan varenda dag.SirDIFalot skrev:Efterskalven av MN-värvningen fortsätter ser jag.
Härligt.
- Jim Morrison
Ja, vi har ju beviset här och på läktarna.Axel_K skrev:Det är ju just det som är det sämsta som kunde hända föreningen. Väldigt ironiskt ändå.Jim Morrison skrev:Att folk ens kan argumentera emot att det här var det sämsta som kunde hända föreningen. Folk bråkar ju för fan varenda dag.SirDIFalot skrev:Efterskalven av MN-värvningen fortsätter ser jag.
Härligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kanske borde avstängningen vara lika lång som den som skadas, svårt? Ja men då kanske vissa skulle tänka sig för.Göte skrev:Angående Fernholms skada så lider jag verkligen med han. Stor förlust i mina ögon.