lozoogin du blandar ihop mig och SirDIFalot en del sen slänger du dig med siffror som inte stämmer. Menar du att TIFO killarna fick köpa säsongskort för 995kr? eller drog du bara till med något?lozoogin skrev:Jo jag uppfattar det som du stödjer grupperingen som gapar "avgå styrelsen" på våra matcher. Du skriver de gör så jäääävla mycket jobb med tifo o.d utan att få något tillbaka. Jag tycker oxå de gör ett jäääävla bra jobb med tifo o.d men att de inte skulle få nåt tillbaka från DIF hockey är fel! DIF hockeys sätt att tacka klacken är att subventionera säsongskorten kraftigt ner till 995 kr (tror jag det kostar) Där många andra betalar upp till 8000 kr för sitt säsongskort. Jag uppskattar klackens tifogrejor, det är bra men jag tar definitivt avstånd från "avgå styrelsen"-gapet.SirDIFalot skrev:Vad menar du?lozoogin skrev:Nånting får dom väl.......Nämligen kraftigt subventionerade säsongskort.Pogue Mahone skrev:Fan så mycket skit ni spyr ut omkring er ''snorungarna'' snackar om derad skyldigheter, entitlement society passar väl knappast in på dem som gör så jäääävla mkt jobb med tifo etc utan att få någonting för det förutom glädjen att stötta DIF. Ni ska verka så jävla duktiga och bevisa att ni minsan var på rätt sida i detta... spyr ta mig fan. Får ni aldrig nog av eran självgodhet? Ni är fan ännu en anledning till varför mitt hockeysug är helt dött just nu och jag inte dyker upp på matcherna.
Sen var mitt inlägg inte om mig, jag gör inte ett piss för tifon förutom att skänka de slantarna jag har på fickan när hinkarna går runt, tyvärr, önskar jag kunde göra mer men risken är att när folk då ser tifot relaterar till något en 2 åring har ritat med krita.