Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.Stocky skrev:Så när Djurgården har åkt ur får man inte titta något mer på hockey?fullfartframaat skrev:Man håller på Djurgår´n! Vilket lag som vinner SM är oväsentligt. Om inte DIF tar SM-guldet så håller man på alla andra lag till dess AIK blivit utslaget.
Nu när ingendera är möjligt så skiter man fullständigt i om FBK, HV, LHC eller Modo vinner!
ALLTID DJURGÅR´N - BARA DJURGÅR´N
Hoppas och håller är två olika saker.
Semi-Finalerna
- fullfartframaat
Tycker det är kul att se lagen hur de spelar i slutspel, vissa har verkligen blivit ändrade sedan serien. Men visst, klart jag hoppas mer på vissa än andra.fullfartframaat skrev: Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.
Saknar Kung Wikegård!
Jag tycker också att hockeysäsongen är över och ser fram emot nedsläpp igen i september.Boråsaren skrev:Tycker det är kul att se lagen hur de spelar i slutspel, vissa har verkligen blivit ändrade sedan serien. Men visst, klart jag hoppas mer på vissa än andra.fullfartframaat skrev: Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.
Ska jag vara ärlig har jag inte sett någon matcher efter DIF-LHC. Men man hoppas ju ändå inte ett gris lag vinner...fullfartframaat skrev:Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.Stocky skrev:Så när Djurgården har åkt ur får man inte titta något mer på hockey?fullfartframaat skrev:Man håller på Djurgår´n! Vilket lag som vinner SM är oväsentligt. Om inte DIF tar SM-guldet så håller man på alla andra lag till dess AIK blivit utslaget.
Nu när ingendera är möjligt så skiter man fullständigt i om FBK, HV, LHC eller Modo vinner!
jag ser det så här... Ingenting fram till midsommar då Stanley Cup avgörs och NHL Draften görs... ingenting till slutet av september då Elitserien drar igång igen.Stocky skrev:Ska jag vara ärlig har jag inte sett någon matcher efter DIF-LHC. Men man hoppas ju ändå inte ett gris lag vinner...fullfartframaat skrev:Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.Stocky skrev:Så när Djurgården har åkt ur får man inte titta något mer på hockey?fullfartframaat skrev:Man håller på Djurgår´n! Vilket lag som vinner SM är oväsentligt. Om inte DIF tar SM-guldet så håller man på alla andra lag till dess AIK blivit utslaget.
Höll på att få slag, när jag hörde Petter Rönnqvist inför matchen sa att när Jörgen Jönsson är som bäst är han paritet med Forsberg och Sundin.
Hur f-n kan han säga något dylikt, han är ju inte ens i närheten av dem två och speciellt inte Sundin.
Hur f-n kan han säga något dylikt, han är ju inte ens i närheten av dem två och speciellt inte Sundin.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Trots vad jag skrivit tidigare om mitt icke-engagemang för årets slutspel så är jag benägen att hålla med...mforce skrev:Ja, man myser när det går illa för Färjestad. LHC är mitt lag i slutspelet. LHC spelar underhållande hockey. Modos Harald L har även jag otroligt svårt för. Igår var det tydligen domarnas fel att hans modo inte vann.
Visst myser man när omnipotenta FBK visar sig vara impotenta

- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Kul att något annat lag än FBK vinner i år. Hoppas bonnjävlarna från Karlstad är på rejäl nedgång nu. Synd att det skulle vara de andra jävlarna från Östergötland som skulle flippa och slå ut Färjestad. Lär bli HV71 mot Linköping i final nu. Trots allt skit som HV gjort den här säsongen ser jag hellre att de vinner. Jag kommer aldrig kunna ens hoppas lite på LHC i någon match någonsin efter den avslutande omgången i år.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem